Jakke Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Noen som vet hvorfor Update Service (SEUS) ikke funker på min xperia? Den oppfatter aldri at jeg kobler den til :S Grunnen til update er forøvrig at jeg har fått loop på Align Screen driten. Ingen andre som har det virker det som... Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Men jesus da, kan jeg få et svar? Ringte SE USA, de sa jeg måtte ringe Norge, ellers var de bare overrasket over at Europa fikk X1 før USA... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Og du har ikke ringt SE Norge eller? Lenke til kommentar
osmano Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Bruker du XP eller Vista? Har hørt at Vista kan være trøblete (som vanlig) Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Brukt XP, ringte X1-support Norge, de sa jeg måtte levere til service (done!) Lenke til kommentar
stavros Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Men jesus da, kan jeg få et svar? Ringte SE USA, de sa jeg måtte ringe Norge, ellers var de bare overrasket over at Europa fikk X1 før USA... Haha, de amerikanerne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå