medlem-156941 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hei! Som sagt skal jeg ha nytt headset, men jeg vet ikke hva som er best av disse til allrounding. (musikk, spilling og film) Håper på kjappe svar, da dette haster litt Takk Lenke til kommentar
Ganam Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Har eit PC161, drit lei det. Skurrer i rundt 80 på volume kontroll med 35 volume i Windows. Bassen er kjedlig, dårlig lagd. Er noen små tynne skruer som holder sammen puta på toppen. Nesten knekt dei skruene, og stiv harde puter for ørene. Fikk faktisk vondt av å ha dei på igjen etter å ha brukt pappa sin 20 år gamle Audio Technica ATH-911 elns hodetelefonene. Mikrofonen er ok, men hadde absolutt ikkje ambefalt noen av dei to headsettene vis du har lyst på god komfort, god bass og lyd. Får meg Beyerdynamic DT 770 i posten i morra Endret 6. januar 2009 av Ganam Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Er det mange her på forumet som har hatt det problemet? Isåfall, hvilket headset bør jeg velge da? Ikke dyrere enn 1000 kr, det trenger IKKE vere med mic, det har jeg separat. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Har bestilt Steelseries 5H v2 USB Tråden kan stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå