aurstad Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 For godt til å være sant? Jepp, med på kjøpet følger også med et uvist antall måneder bindingstid med Telenor ISDN. (tror det var ISDN) Har du kanskje allerede planlagt å kjøpe ISDN så er det vel rett i blinken for deg.. Lenke til kommentar
stroganoff Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 det var nok adsl spaceworld Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Hmm, jeg har ADSL ekstra nå, kan jeg da bare begynne på 12 nye mnd binding? for å få den til 1kr? Lenke til kommentar
darker Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 en venn av meg jobber med mot telebutikken etc, så har visst om dette tilbudet en stund. Syns det var tragisk da, og syns det er tragisk fortsatt. men, trenger du adsl og du ikke har ps2 er det jo genialt (for noen få). Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 en venn av meg jobber med mot telebutikken etc, så har visst om dette tilbudet en stund. Syns det var tragisk da, og syns det er tragisk fortsatt. men, trenger du adsl og du ikke har ps2 er det jo genialt (for noen få). Eller som meg, ventet til noen bestilte adsl og kjøpte ps2'n av dem for 200 kr :-) Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 en venn av meg jobber med mot telebutikken etc, så har visst om dette tilbudet en stund. Syns det var tragisk da, og syns det er tragisk fortsatt. men, trenger du adsl og du ikke har ps2 er det jo genialt (for noen få). Eller som meg, ventet til noen bestilte adsl og kjøpte ps2'n av dem for 200 kr :-) oh, den e frekk Lenke til kommentar
Jan Roger Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Hmm, jeg har ADSL ekstra nå, kan jeg da bare begynne på 12 nye mnd binding? for å få den til 1kr? Nope..du må nok tegne ett helt nytt abbonement for å få dette tilbudet. I ditt tilfelle må du da først si opp abbonementet, og så tegne et nytt hvis du tar deg bryet da.. Lenke til kommentar
Biera Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Beh, kommer det ikke tilbud for de andre konsollene? Hadde ikke sagt nei takk til en GC til, SÅ DE FORDØMTE UNGENE SLUTTER Å OKKUPERE MIN!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå