tulling03 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Hei, jeg har en ekstern WD My passport 2,5" HD som jeg formaterte til NTFS når jeg fikk den. Nå vil jeg koble den opp mot min Playstation 3 og den støtter visstnok kun FAT32 (har ikke prøvd enda). Problemet er at jeg ikke får formatert om til Fat32, får kun et valg; NTFS. Har prøvd i diskbehandling og høyreklikking. Noen som har noen gode råd? Endret 6. januar 2009 av tulling03 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Microsoft lar deg ikke lage FAT32 partisjoner større enn 32GB. Men du kan bruke et program som heter SwissKnife. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Jeg mener på at du kan konvertere eller formatere disken til FAT32 ved hjelp av CMD. Trykk [windows tasten]+R, skriv CMD, og i CMD skriver du convert [partisjon] /fat32 eksempel: convert f: /fat32 eller: format [partisjon] /fat32 eksempel: format f: /fat32 Bruk convert hvis du har filer på disken du ikke vil ha slettet, men ta backup for sikkerhets skyld. EDIT: disregard bullshit above. Hør på hårek, han har peiling på dette Endret 6. januar 2009 av GullLars Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Man kan bruke convert fra FAT32 til NTFS, men ikke omvendt. http://faq.arstechnica.com/link.php?i=1820 Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Nå vil jeg koble den opp mot min Playstation 3 og den støtter visstnok kun FAT32 (har ikke prøvd enda). Problemet er at jeg ikke får formatert om til Fat32, får kun et valg; NTFS. Har prøvd i diskbehandling og høyreklikking. Noen som har noen gode råd? Her finner du det som trengs for å formatere din My Passport til FAT32. http://support.wdc.com/product/download.as...=34&lang=en Endret 7. januar 2009 av Chavalito Lenke til kommentar
Gitaristen Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Koble den til, gå på min datamaskin, høyreklikk på harddisken, trykk Formater... Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Koble den til, gå på min datamaskin, høyreklikk på harddisken, trykk Formater... Det funker ikke. Det var det første jeg prøvde Må bruke den Format utility fra WD sine websider, da fungerte det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå