StormEagle Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 (endret) 21 desember 2012 er passert. Hvor er dommedagen? Nå vil jeg ha svar fra de som var med på å hype opp dette hysteriet. Hvordan føler dere dere nå? Får vi en unskyldning? Kommer dere til å ikke komme med noen flere slike dommedagsteorier? EDIT: et år feil ja. litt for trøtt og forvirret av nyåret sikkert. Endret 27. desember 2011 av flesvik Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 21 desember 2012 er passert. Hvor er dommedagen? Nå vil jeg ha svar fra de som var med på å hype opp dette hysteriet. Hvordan føler dere dere nå? Får vi en unskyldning? Kommer dere til å ikke komme med noen flere slike dommedagsteorier? 2012 har ikke vært enda, vi lever i 2011. 1 Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 (endret) oj litt for trøtt i dag. Ett år til ja. I'll be back. Endret 27. desember 2011 av flesvik Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 21 desember 2012 er passert. Hvor er dommedagen? Nå vil jeg ha svar fra de som var med på å hype opp dette hysteriet. Hvordan føler dere dere nå? Får vi en unskyldning? Kommer dere til å ikke komme med noen flere slike dommedagsteorier? Jeg skal huske på denne posten, slik at jeg kan quote den etter 21. desember 2012. Ja, du var et år for tidlig, men jeg vedder alt jeg eier på at den kan brukes om 12 måneder. Lenke til kommentar
Huggslangen Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Alle generasjoner som har levd har vært overbevist om at verden ville gå under i deres tid, og alle har så langt tatt feil. Det er dårlige odds for tilhengere av dommedagsfantasier. Naturligvis blir det litt spennende å nå den magiske datoen, men jeg vil ikke selge noen aksjer og fylle badekaret med champagne, for å si det litt forsiktig. Skulle jeg mot formodning bli revet i fillebiter og forkulles av en vulkan eller hemmelig planet, så lover jeg å aldri tvile på dommedagsprofetier igjen. 2 Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 21 desember 2012 er passert. Hvor er dommedagen? Nå vil jeg ha svar fra de som var med på å hype opp dette hysteriet. Hvordan føler dere dere nå? Får vi en unskyldning? Kommer dere til å ikke komme med noen flere slike dommedagsteorier? Lenke til kommentar
Mahogany Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 21 desember 2012 er passert. Hvor er dommedagen? Nå vil jeg ha svar fra de som var med på å hype opp dette hysteriet. Hvordan føler dere dere nå? Får vi en unskyldning? Kommer dere til å ikke komme med noen flere slike dommedagsteorier? Hørte du det ikke? Datoen er flyttet til 9. september 2015. De regnet feil. Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 21 desember 2012 er passert. Hvor er dommedagen? Nå vil jeg ha svar fra de som var med på å hype opp dette hysteriet. Hvordan føler dere dere nå? Får vi en unskyldning? Kommer dere til å ikke komme med noen flere slike dommedagsteorier? Dommedag var i går kl 12:11. Universet forgrenet seg bare, slik at vi ikke opplevde det. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Hørte du det ikke? Datoen er flyttet til 9. september 2015. De regnet feil. Håper den blir bedre, for denne dommedagen var kjedelig som faen. Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 (endret) Kalenderene til oss mennesker varer bare ett år, åneeeei vi kommer til å døøø...heeey jeg er fortsatt i livet kult. Samme ting med Mayakaldenderen Endret 24. desember 2012 av Epic Score Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Hva er dette? Hvorfor er jeg fremdeles her? Føler meg snytt for en dommedag! Jaja, blir sikkert ikke mer enn et par år før de begynner å hyle om en ny dommedag. Bare å glede seg. Lenke til kommentar
Ciscol Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 (endret) En artikkel om "verdens ende"... http://www.jw.org/no/publikasjoner/blad/wp20130101/bor-du-frykte-verdens-ende/ ... Endret 27. desember 2012 av Ciscol Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Det var dummedag. Dagen hvor alle som trodde på dommedag, følte seg dumme. Lenke til kommentar
Wiik98 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Hørte du det ikke? Datoen er flyttet til 9. september 2015. De regnet feil. Akkurat som Jehovad Vitner om demmers 100 datoer for dommedag. De "regnet feil". Lmao Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå