noob11 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 btw, ang at den magnetiske nord og sør bytter plass. I følge NASA skjedde det sist for 780000 år siden, så jeg tviler litt på at noen seilere har opplevd det. Heldigvis er det heller få som tror at dette er en ELE Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 det har vært hundrevis av spådommer om verdens undergang i menneskets historie og alle har feilet, hvorfor skal denne ha rett? Lenke til kommentar
probin Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 fordi det står i bibelen -.- (er det ikke det svaret man pleier å få?) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Håper bare Duke Nuken Forever er gitt ut før jorda går under, noe annet ville vært rimelig kjipt. Sitat fra 3D Realms om 3 år: " Vi skulle akkurat til å offentliggjøre releasedatoen til Duke Forever, men siden jorda går under neste måned, kanselerer vi utgivelsen " Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Tror Knut Jørgen Røed Ødegaard kan forklare noe bedre Planet X - UiO Og nei, NASA har IKKE bilder av Planet X. 09.04.03 (oppdatert 09.04.03) "[...]denne sommmeren[...]". Sorry. Det skjer ikke, get over it. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Var masse piss om dommedag rundt år 2000 også. Husker blant annet at en profilert fotballkeeper la opp for å henge med kulten sin før jorda skulle gå under, men tror han gjorde comeback når jorda ikke gikk under likevel Nei, dette har jeg ingen tro på what so ever. Har vært haugevis med spådde dommedager i historien og alt har vært bullshit, ingenting annerledes med denne. Lenke til kommentar
Tamrood Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Det at folk overhodet tror på en spådd dommedag, gang på gang viser jo hvor idioter mennesket egentlig er... Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Gleder meg til 2012!! Det beste året Veldig spent! Og 21 December skal jeg helt sikkert gjøre mye rart, selv om jeg ikke tror på det tulle! Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Det skjer ikke. </discussion> Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Nah, skeptisk.. noen trodde jo på at det skulle komme et lysskip også.. (inkl. meg), det skjedde ikke. bare noen ungdommer som kjeder seg og skriver masse kødd på nettet.. Lenke til kommentar
Mainhead Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 hmm, jeg vet faktisk ikke, tror det er større kansje for at vi møter romvesner som ligner på E.T en at vi går under.. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hvorfor ligger denne tråden under teknologi og vitenskap? Det passer mer under religion og livssyn synes jeg. Lenke til kommentar
opijo Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Herregud folkens! Jeg føler at noe kommer til å skje 2012.. Som sagt , det har vært mange "doomsday" spådomer , men det var ingen bevis.. Så har de funnet Maja kalenderen (Maja indianere hadde alltid rett), og tilogmed en kinesisk kaleneder sier det samme! , nibur og Planet-x er bare våss.. Hvis den hadde vært så nær jorden , så hadde vi sett den eller i idet helle tatt så hadde NASA noen bilder av den , som de ikke gjør.. De har skriftelige BEVIS på at noe kommer til å skje i 2012, maya indianere og annet våss.. Tror nok at 2012 doomsday legenden er den største av alle! Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Siterer: Maya kalenderen SLUTTER IKKE i 2012.2012 markerer KUN slutten på en lang periode, som på engelsk blir kalt Long Count. Long Count, eller Mesoamerican Long Count kalenderen, ble brukt av flere mesoamerikanske kulturer, deriblant Maya-indianerene. Deres "grunn" kalender var 52 år lang, så for å kunne angi datoer utenom de 52 årene lagde de Long Count. En Long Count periode er 394 solår. Det er den 13nde b'ak'tun (long count periode) som vil avslutte i 2012 og den 14nde vil begynne. En har også funnet innskripsjoner med datoer "forbi" 2012; Mayaene trodde aldri at jorden kom til å gå under i 2012. Does Maya calendar predict 2012 apocalypse? (nei) The Sky Is Not Falling Endret 22. mars 2009 av olefiver Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Mye større sjanse for at dette skjer: Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Sweeeeeeeeeeeeeeeeeeet, pyrotechnics <3 Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Jeg er rakett forsker og jobber i tyske avdelingen til NASA i munchen. Vi har tatt bilde av "planet x" eller som prosjektet sier er planeten en Jupiter-lignende planet med navn HD 189733b, som går i bane rundt en stjerne 63 lysår fra Jorden. Men nå har denne planeten da "slitt" seg løs pga overflatespenningen trolig har etter lang tid fått for mye mekanisk rotasjonskraft. Kan legge med bildet under slik at dere pessemister kan få se ekte bevis. Strengt hemmeligstemplet så ikke del bildet med noen andre! Mvh rakettforsker Kjetil edit: la med tophemmelig bilde Endret 24. mars 2009 av Masterfifty Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Bra bra. Men du mangler et par ting: - Uskarpe og utydelige bilder som kan tolkes hvorsomhelst. Legg ut et uklart bilde av Jupiter, og det ville funka bra. - Forsøk på kvasi-teknobabbel, bra! Mer av dette. - Det du helt klart mangler, er å kunne kalle deg "doktor i astrofysikk" eller noe slikt. Ikke si noe om at akkurat det du har valgt å kalle deg, ikke er en beskytte tittel (så alle kan kalle seg det, om de vil), eller at du egentlig jobba med noe helt annet, knappast fullførte, og siden den gang har lidd en større hjerneskade og går på sterke medisiner. Et godt alternativ er selvsagt en kjøpegrad. Om du kan lage ditt eget "institutt" (med ett fancy navn), og annsette deg selv som professor, så er det et stort pluss. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 fordi det står i bibelen -.- Nei. -- Tviler paa at jorden gaar under i 2012, og mer spesifikt 21 desember 2012, men jeg tror nok vi faar en eller annen "katastrofe" som gjor at alle vil snakke om dommedag og alt det der. Terroraksjon, naturkatastrofe e.l. Men nei, at jorden gaar under, det skjer ikke. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 fordi det står i bibelen -.- Nei. -- Tviler paa at jorden gaar under i 2012, og mer spesifikt 21 desember 2012, men jeg tror nok vi faar en eller annen "katastrofe" som gjor at alle vil snakke om dommedag og alt det der. Terroraksjon, naturkatastrofe e.l. Men nei, at jorden gaar under, det skjer ikke. Om man ser ut i uoverskuelig framtid så er nok menneskeheten og jorden kun et lite mikrosekund. Så en undergang blir det nok en eller annen gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå