GoranSH Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Eg ønsker gjerne å kunne lage en mac installer uten å måtte ha mac selv. Eg har et program for å lage .exe filer, men de funker jo ikke til macs så eg lurte på om det er noen som har et program? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Det er ei ganske omfattande oppgåve, og eg trur nok du må ha Mac for å gjere det. Å lage eit program for PC til Mac trur eg er noko vanskeleg óg. Korleis har du laga fila du har no? Lenke til kommentar
GoranSH Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Det er ei ganske omfattande oppgåve, og eg trur nok du må ha Mac for å gjere det.Å lage eit program for PC til Mac trur eg er noko vanskeleg óg. Korleis har du laga fila du har no? Det er en ganske enkel installer som har blitt laga, og det eneste den gjør er å flytte noe mapper til riktig plass uten at eg må skrive en guide for det. Det er altså da en installer til Googen's AddOn Pack for World of Warcraft og du kan finne den på www.beta.googensaddonpack.moo.no. Men det er beta og den er langt fra ferdig. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Eg trur nok berre det enklaste er å skrive ein guide. Lenke til kommentar
GoranSH Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Eg trur nok berre det enklaste er å skrive ein guide. Det er det eg har gjort hittil, men folk har vist problemer med det også.... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Lag et bashscript, kanskje? Om du bare skal flytte noen filer til riktig sted så burde det være ganske rett frem. Lenke til kommentar
GoranSH Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Lag et bashscript, kanskje? Om du bare skal flytte noen filer til riktig sted så burde det være ganske rett frem. Ja, eg er ikke akkurat noe geni så... hvordan gjør eg det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå