Gå til innhold

Initiativ: Skal vi ta rotta på Jamba?

Anbefalte innlegg

Jeg stemmer for å spleise på et Blackwater-team som rett og slett går inn i drittkontorene deres, jager ut mann og mus og gjør så mye materiell skade at de late parasittene som driver det aldri vil orke å starte opp igjen.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var det noen som så Forbrukerinspektørene i dag? Der var det noe om Mess-TV konkurransene og at det var spesielle regler for sånne ting. Det er jo noe av dette som er lotteri, er det ikke?

Edit: Whoops, det stod visst om det litt lenger bake her :p

Endret av Haawy
Lenke til kommentar

Er det flere som har fått sms fra 2422? "Fyll inn ***** koden for å motta ditt produkt". Jeg har aldri bestilt noe slikt. Hvis jeg googler det kommer det opp noe med en kjærlighetstest http://www.celldorado.com/NO/index.php

Edit: Lurer på om det har noen sammeheng med Nettby da jeg måtte registrere mobil nr mitt der, og nettby har nr 2424

Endret av Jason Something
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Ingenting slikt kommer til å funke. Uansett hvor mye opprør vi gjør her på diskusjon.no, facebook eller andre steder vil det fortsatt være en stor kundemasse for Jamba og andre tilsvarende.

Desverre.

Det vi må jobbe med evt. er lovendring for hva som skal tillates av slik _i_ Norge, og en løsning på hvordan kanalene kommer seg forbi norske lover ved å sende fra England. Ikke bare bare, nei.

Du har et godt poeng her. Dette smutthullet har fått holde på alt for lenge. Det er ikke bare Jamba som sender reklame myntet på barn desverre, til tross for at dette er forbudt med lov i Norge. En australsk venninne av meg ble svært imponert over at vi faktisk har denne loven, det eneste som må til er å tette smutthullene, så er problemet løst.

Men. En facebookgruppe kan være en god måte å utveksle ideer om hvordan man kan få til dette og er en god aksjonsform. Derfor er det ikke riktig at dette ikke har noe å si. Vi kan lage en ny gruppe, eller melde oss inn i Fuck Jamba. Det er ikke så mye liv der nå, men det kan vi jo gjøre noe med :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...