Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Stikking og kløe mens jeg trener


Manken

Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt på 15 år.

Jeg er litt redd at den psoriasisen jeg har i hodebunnen skal spre seg over mere av kroppen.

Hvorfor jeg er redd for at det skal skje er for at FØR jeg fikk ordentlig psoriasis i hodebunnen pleide det å stikke og klø i hodebunnen når jeg gikk skiturer, eller generelt når jeg trente eller ble varm på noen måte.

Det samme skjer når jeg trener, tar sit-ups/crunches på gulvet hjemme, det begynner å klø og stikke på ryggen,magen,halsen og beina, mens jeg gjør øvelsene! Det er helt forferdelig.. Får jo ikke gjort ferdig øvelsene engang.

 

Så hva kan det være? Er det psoriasis som kommer på kroppen min? Begynner å bli ganske urolig her :S

 

Glad for alle svar^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Å så deilig å høre at noen andre har samme problem! (ikke ta det ille opp)

 

Jeg har ingen tegn til psoriasis, men hver gang jeg trener, klør det å stikker det noe langt inn i hampen. Mest i hodebunnen, men også generelt over hele kroppen. Er som du sier noe så sykt irriterende.

 

Så nå er vi to om det ^^ VI TRENGER HJELP ;)

Lenke til kommentar
Som jeg tidligere har sagt, har jeg ingen tegn til psoriasis. Ingen tørr hud eller den slags. Men når jeg trener så klør og stikker det så mye at det er ubehagelig, og irriterende, og hender da ofte at jeg bare må slutte ^^

Åja, håper du ikke får noe utslett eller noe da ^^ Lykke til videre^^

 

 

Har samme problem selv.

Kan du fortelle litt mer,?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Guest_TorA_*

Det er da godt å se at det er ikke bare meg som har dette problemet :p

Ikke ille ment ;D

Men hver gang jeg dusjer, stresser, jobber o.l, så begynner det å klø i hodet, i tillegg at jeg mister hår (kanskje ikke temaet her)..

Men jeg røyker også, og det kan jo godt hende at det er det som er problemet, for det kan jo tørke ut hodebunnen, og da kan man miste hår, og kløe i hodebunnen =/

 

Hilsen Gutt 16! :new_woot:

Lenke til kommentar

Har pleid å oppleve sånt i blant når eg for eksempel lekesloss med folk osv :D

 

Men ikkje så mykje under vanleg trening. Har nok med svette å gjere, men kvifor eg ikkje merkar noke under vanleg trening har undra meg ein stund.

 

Edit: Gløymte å nemne flaue og stressande situasjoner som eit tidspunkt eg opplever det.

Endret av Tygg3n
Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...