Manken Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg er en gutt på 15 år. Jeg er litt redd at den psoriasisen jeg har i hodebunnen skal spre seg over mere av kroppen. Hvorfor jeg er redd for at det skal skje er for at FØR jeg fikk ordentlig psoriasis i hodebunnen pleide det å stikke og klø i hodebunnen når jeg gikk skiturer, eller generelt når jeg trente eller ble varm på noen måte. Det samme skjer når jeg trener, tar sit-ups/crunches på gulvet hjemme, det begynner å klø og stikke på ryggen,magen,halsen og beina, mens jeg gjør øvelsene! Det er helt forferdelig.. Får jo ikke gjort ferdig øvelsene engang. Så hva kan det være? Er det psoriasis som kommer på kroppen min? Begynner å bli ganske urolig her :S Glad for alle svar^^ Lenke til kommentar
Gordo Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Pleier å "stikke" og klø når jeg svetter. Veit ikke helt hvorfor og det skjer med kameratene mine når jeg trener med dem. Tror ikke det er unormalt? Men visst det er så instenst som du beskriver så ville jeg vurdert en tur til legen muligens Lenke til kommentar
CebteR Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Å så deilig å høre at noen andre har samme problem! (ikke ta det ille opp) Jeg har ingen tegn til psoriasis, men hver gang jeg trener, klør det å stikker det noe langt inn i hampen. Mest i hodebunnen, men også generelt over hele kroppen. Er som du sier noe så sykt irriterende. Så nå er vi to om det ^^ VI TRENGER HJELP Lenke til kommentar
Manken Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 hehe^^ , har du også psoriasis i hodebunnen? når jeg trener så klør og stikker det så mye at jeg må stoppe opp i trenings økten for å klø meg xD si ifra hvis du finner ut noe mer da Lenke til kommentar
CebteR Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Som jeg tidligere har sagt, har jeg ingen tegn til psoriasis. Ingen tørr hud eller den slags. Men når jeg trener så klør og stikker det så mye at det er ubehagelig, og irriterende, og hender da ofte at jeg bare må slutte ^^ Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Har samme problem selv. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 Som jeg tidligere har sagt, har jeg ingen tegn til psoriasis. Ingen tørr hud eller den slags. Men når jeg trener så klør og stikker det så mye at det er ubehagelig, og irriterende, og hender da ofte at jeg bare må slutte ^^ Åja, håper du ikke får noe utslett eller noe da ^^ Lykke til videre^^ Har samme problem selv. Kan du fortelle litt mer,? Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Begynner vel å kløe i de jeg blir "varm", av og til kan det være så gale at jeg stopper, men av og til går det over. Lenke til kommentar
theseaswillrunred Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Får det samme selv! i det siste som om jeg aldri har trent, blir det sånn av den minste anstrengelse Lenke til kommentar
Soildor Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 ja nei samme problemet klør i hodebunnen men jekk over nor eg blei eldre :O:D det var mest på ungdomskolen d sjedde liksom Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Utrolig irriterende når du skal rekke bussen, og små spring litt, også plutselig begynner det å kløe som F#¤%.. 1 Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Etter trening(sex) begynner jeg å små klå på ryggen :| irriterende! Lenke til kommentar
Manken Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Ser ut som det er noen som faktisk har det samme problemet som meg. da er det sikkert ganske naturlig, og sikkert ikke psoriasis Lenke til kommentar
Gjest Guest_TorA_* Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Det er da godt å se at det er ikke bare meg som har dette problemet Ikke ille ment ;D Men hver gang jeg dusjer, stresser, jobber o.l, så begynner det å klø i hodet, i tillegg at jeg mister hår (kanskje ikke temaet her).. Men jeg røyker også, og det kan jo godt hende at det er det som er problemet, for det kan jo tørke ut hodebunnen, og da kan man miste hår, og kløe i hodebunnen =/ Hilsen Gutt 16! Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Har pleid å oppleve sånt i blant når eg for eksempel lekesloss med folk osv Men ikkje så mykje under vanleg trening. Har nok med svette å gjere, men kvifor eg ikkje merkar noke under vanleg trening har undra meg ein stund. Edit: Gløymte å nemne flaue og stressande situasjoner som eit tidspunkt eg opplever det. Endret 9. mars 2009 av Tygg3n Lenke til kommentar
Manken Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 lekesloss faktisk xD jeg får vel bare leve med det helt til det gir seg. om det i hele tatt kommer til å gi seg Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 lekesloss faktisk xD jeg får vel bare leve med det helt til det gir seg. om det i hele tatt kommer til å gi seg Prøv å ha håndkle med på trening for å tørke svette og sånt når du trener, om du har mulighet for det Lenke til kommentar
Manken Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Skal gi det et forsøk neste gang jeg skal trene som er en god stund til. har nettop revet over leggmuskelen og det tar litt tid før den gror ordentlig, så er nok ikke tilbake før juni Lenke til kommentar
mrnor3 Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Ikke dusj med så varmt vann. Det tror jeg er problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå