Gå til innhold

PC innkjøp: Kompletts XP2400+ April kampanje?

Anbefalte innlegg

Vurderer å gå til innkjøp av Kompletts XP2400+ April kampanje pakke u/skjerm...

Ikke en 100% ideell løsning, men virker som den billigste løsningen. Å bygge opp en PC ved hjelp av PC byggeren blir dyrere, selv om man ikke har med all softwaren, lydkortet, ei CD-brenneren.

Jeg har allerede et Creative Audigy lydkort, og en 12x/10x/32x CD-brenner. Skulle gjerne tenkt meg en større harddisk enn den 80 GB modellen som følger med (120 GB hadde nok holdt!), og bedre høytalere, men ellers virker det jo som en grei pakke. Det beste man kan få for 10 000 NOK.

Eller... ?

Skulle gjerne ønsket å hatt med ett grafikk kort som gjør det mulig å ta opp på PCen fra en video spiller, og omvendt. Er dette mulig med ett "Creative 3DBlas. GeForce 4 TI4800SE-8X 128MB skjermkort med DVI og TV-Out"?

Setter stor pris på all hjelp! Håper å kunne få en ny PC i hende om en drøy uke.

mvh,

Eivind Kirkeby

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å bygge selv blir jo selvfølgelig billigere, men er dessverre ikke egnet til å gjøre dette. Tenkte mer på Kompletts PC bygger, hvor man selv velger komponentene og de setter dem sammen for deg.

Vel, jeg har et Pinnacle PCTV kort, som jo gjør det mulig å overføre fra video til PC - men er ikke helt fornøyd med kvaliteten og brukervennligheten, b.la. Dessuten kunne jeg tenke meg å også kunne ta opp video, fra PC.

mvh,

Eivind Kirkeby

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...