anonymouse Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Heisann, lever på begrenset med plass i Oslo, og har ikke så mye plass å slippe meg løs på. Det er ikke alltid jeg har tid til å stikke ned på Elixia, så skulle gjerne laget et program av noe slag som kan gjøres hjemme, og med minimalt av utstyr? Tenker på f.eks hoppetau og lignende... hvordan skal forresten lengden på det være? Jeg er nesten to meter høy, så jeg må vel regne med en del ekstra? Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hoppetau, pushups, situps, knebøy, kjøp deg manualer, jogg ute. Berre å bruke fantasien og sin egen kropp til å trene seg sjølv Lenke til kommentar
wûst Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Armhevinger, sit-ups, joggetur ute. Det er plenty av muligheter! Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Du kommer utrolig langt med et par manualer og noen vektskiver. Lenke til kommentar
anonymouse Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Berre å bruke fantasien og sin egen kropp til å trene seg sjølv Det er kanskje det... forsøke å etterligne "the real thing" så nært som mulig? Er litt redd for skade også så jeg er opptatt av å gjøre ting riktig. Men kanskje investere i noen tunge manualer... Har tittet på noen sportsbutikker på nettet, men jeg vet ikke... er det noen som er spesielt godt renomert, har kvalitetsprodukter, ikke er så altfor dyre osv. ? Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Kjøp deg et par manualer og noen vektskiver så kan du finne på noe sånt: http://www.iform.no/pub/art.php?id=35 Også kan du mekke sammen et lite stativ, kjøpe deg en lang stang og få kjørt noe knebøy Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Kroppshevinger er en effekiv øvelse du kan gjøre hjemme. Finn deg en bjelke og sett igang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå