urolig Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Skulle gjerne hatt meg ny mobil siden den gamle har blitt umulig å "telefonere" med. Har stort sett bare hatt Sony Ericsson og har vært gjevnt over fornøyd med dem, er jo alltid småting som irriterer meg ved alle telefoner. Har noen krav: - Hovedfokuset mitt er at det skal være kvalitet. Den skal funke like bra om 1 år som da den var ny (ved normal bruk selvfølgelig). - Billig (her snakker vi maks 1000kr) - Relativt liten og lett - Blåtann - Radio og helst mp3 - Mulighet for minnekort, selv om det ikke er avgjørende - Kamera av ok kvalitet På forhånd takk Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Nokia 3120 eller Sony Ericsson W302. Med abo vel og merke. Begge har Radio, Wap, Mp3Spiller og 2MPX kamera. 3120 har 3G og fotolys. W302 kommer med 512mb minnekort. 3120 kommer ikke med minnekort, men støtter det. Lenke til kommentar
urolig Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Søkte på Sony Ericsson sin W302 på prisguiden og blei overraska over spesifikasjonene og utseende i forhold til prisen! Har lest litt brukeranbefalinger og flere mener at programvaren står langt tilbake i forhold til vanlige (eldre og nye) Sony Ericsson telefoner. Mulig det blir den likevel, vi får se. Nokiaen er litt større, og ser kjedeligere ut. Utseende gir jeg blankt F i, men er avhengig av stereo hodeplugger for å kunne ha radio på øret når jeg sitter på bussen, er ute og går osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå