Jo Are Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hei En kompis av meg sliter med og få bilde med hdmi kabel på sin xbox 360. Noen som vet hvordan dette gjøres? Takk for svar Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) du må koble den til tv/monitor. men du har vel ikke lyst å se dumme svar prøv: huske å velge rett inngang på tv? skift hdmi inngang på tv, hvis den har flere. Endret 6. januar 2009 av audi_a8 Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 du må koble den til tv/monitor. men du har vel ikke lyst å se dumme svar prøv: huske å velge rett inngang på tv? skift hdmi inngang på tv, hvis den har flere. Vet ikke hva kompisen min har gjort. Har aldri hatt et Xbox 360 så derfor jeg spørr. På PS3 er det slik at en må velge hdmi som utgang innepå skjerminnstillinger for at det skal virke (tror i hvertfall det har aldri prøvd faktisk), er det slik på 360 eller er det bare og koble i? Han lurer også på om man må han en spesiell hdmi kabel? For han mente han leste noe sånt i bruksanvisningen, han har arcade versjonen (med hdmi) så han fikk ikke med hdmi kabel. Selv mener jeg hdmi er hdmi. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 umm, 99 kr for en kabel er godt nok. det er jo ikke bildeforskjell på de likevel. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 umm, 99 kr for en kabel er godt nok. det er jo ikke bildeforskjell på de likevel. Det jeg mener også, er det bare å plugge i? I så fall forstår jeg ikke hvordan kompisen min ikke får det til. Lenke til kommentar
perkforr Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hjalp en kamerat å koble opp en xbox for litt siden. Kjøpte HDMI kabel på Clas Ohlson og koblet den direkte fra Xbox til TV og det fungerte. Tror ikke det er mer magi som skal til. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 For meg er det berre å plugge i, tut og kjør. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Plugg i med både konsollen og tv avslått, slå så på tv og deretter konsollen. Skal være plug&play, egentlig... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Det følger ikke med HDMI-kabel i Arcade-pakken, så du må kjøpe en ved siden av. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Det følger ikke med HDMI-kabel i Arcade-pakken, så du må kjøpe en ved siden av. Ja er klar over det og det er det kompisen min har gjort. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg har også arcade. Da jeg kjøpte HDMI-kabel var det plug and play. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 har han prøvd med en annen kabel da? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 har han prøvd med en annen kabel da? Ja men ikke med xbox men med PC sa han, er vel noe feil med hdmi inngangen på tven da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå