Gå til innhold

BK: Hunden fra Parga

Anbefalte innlegg

Lettere inspirert av en bildetråd fra sydlige breddegrader, fant jeg ut at jeg skulle finpusse et bilde jeg tok av min forlovede da vi var på ferie i Hellas sist sommer.

På en kolonialforretning satt en liten hund, Suzie, ved kassaapparatet sammen med sin eier.

Den hilste på alle som kom innom, og jeg måtte selvfølgelig ta noen bilder.

Noen synspunkter på dette bildet?

Exif:

*Lukkertid 1/250 sekund, prioritert

*ISO 400

*f/4.5

*38mm brennvidde

post-179066-1231269844_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg likte det. Selv om jeg ikke ville hatt det på veggen, så gir det sammen med historien en god følelse rundt bildet. Synes det er intimt croppet, men det passer. Komposisjonen har jeg heller ingenting å utsette på og fokus sitter fint. Det eneste jeg ville vurdert å gjøre er å lysne det litt.

Lenke til kommentar

Hadde vært rart om du skulle hatt dama mi på veggen :tease:

Neida, nå tuller jeg fælt.. Takker for kritikken,

kan som en tilleggsopplysning si at det ikke er croppet i etterbehandling, bare tett utsnitt.

Og det eneste jeg gjorde i PS med bildet, var å lysne det.

Men det ble bare kornete når jeg forsøkte å få det enda mer lyst (er ikke noen kløpper på PS enda) så derfor er slik som nå.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er litt for mørkt. Ellers er det et bilde som forteller en liten historie, men det er ikke noen spennende historie for de som ikke kjenner hovedpersonene. Det er i og for seg ikke det vi skal kritisere, så da kan jeg kalle det et fint bilde av kjæreste og hund.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...