Ozzi Skrevet 6. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 Bilde i en serie jeg tok i sammenheng med en kortfilm som ble produsert. Har brukt ekstern blitz montert på kameraet. Retusjert bilde i ettertid, og dette er første gang jeg gjør dette, så er spent på kontruktiv tilbakemelding Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 6. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 Sjalet(?) stjeler veldig mye oppmerksomhet, kunne vært litt mer diffus bakgrunn. Eller ser det greit ut Lenke til kommentar
# offline Skrevet 6. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 Sjalet(?) stjeler veldig mye oppmerksomhet, kunne vært litt mer diffus bakgrunn. Eller ser det greit ut hehe.. :!: Det er en kniv med masse film blod på. Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 6. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 Lol ja ser det først nå.. Da burde den kanskje hatt mer oppmerksomhet? Ser for meg bilde i sort/hvitt med kniv i farger kounne vært fresht. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 6. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 Synd kniven ble uskarp, ellers kunne det blitt ganske bra. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 Sjal? Den blodige kniven mener du vel ? Forøvrig en dame jeg ikke ville møtt en sen kveld på byen. Tom Lenke til kommentar
Ozzi Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 Tar kritikken med kniven. I sammenheng med de resterende bildene er det klart, men som enkeltstående bilde blir det vanskelig å gjette seg frem. Noe sjal ligner det derimot ikke på Bakgrunnen synes jeg gir bildet litt av den røffe looken som er ment som en kontrast til den pene jenta. Mer uklarhet tror jeg ikke ville ha hatt så mye å si. Legger ut en rask versjon med utvalgte farger i. Synes kanskje denne effekten blir brukt litt ofte. Men kan være virkningsfull. Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 7. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Fint, men jeg tror du kan gjøre mer med konseptet. For det første hadde det vært fint om bakgrunnen var litt mørkere og passet inn i palettet. For det andre så ser ikke dama helt skummel ut, og poseringen er litt tilfeldig. Hva om f.eks. hun testet kniveggen på en finger mens hun ser skummelt inn i kamera? Edit: Skulle gjerne sett en litt mørkere leppestift også. Tror jeg. Endret 7. januar 2009 av jpsalvesen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå