Firstc Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hei, har funnet flere tråder om dette men ingen med samme problem som meg. Problemet er når eg skal høre et program i opptak feks "Sytten Tretti" på P4. Eg klikker på ønsket opptak og spilleren lastes og det står "30:00 (streaming)" Sendingen varer 30 min, men hver gange eg bruker linux maskinen min så varer opptaket 1time. Altså må eg høre 30 min før programmet mitt begynner, kan ikke spole. Eg bruker: Firefox. totem-plugin-viewer 2.22.1 Kubuntu KDE 4.1 Kan noen hjelpe ?!? Mvh T Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 vet ikke om kde har rythmbox, eventuelt kan du dra inn på pakkebehandleren og søk etter radio Lenke til kommentar
Firstc Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Han bare høre live der, eller?? Problemet mitt er kun ved spilling av opptak, fortrinnsvis på P4. Lenke til kommentar
comicz Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Du kan forsøke mplayer i stedet, kanskje? sudo apt-get install mozilla-mplayer (evt. søk etter pakken i Synaptic) Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg får ikke spolt på NRK nettradio så det er noe som ikke er helt på stell. Lenke til kommentar
Firstc Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Du kan forsøke mplayer i stedet, kanskje? sudo apt-get install mozilla-mplayer (evt. søk etter pakken i Synaptic) Takk. Funket som bare det !!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå