akarno Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hei hei. Jeg har letet meg grønn på Lagunen storsenter dette produktet, samt letet på norske netbutikker der INGEN har dette inne. Er utrolig irritert over at det skal være så ufattelig vanskelig å oppdrive et xbox produkt. Ingen jeg spurte i butikkene visste hva dette var engang. Tomt her og her og ikke minst her I tillegg kommer også samtlige store websider i england som play.com / amazon.co.uk Så derfor lurer jeg på, enten du jobber i en spillbutikk eller bare har sett en der, hvor i all verden innen hordalands grenser får jeg fatt i dette? Netbutikker kommer ikke på tale - for ingen har det inne, men alle har det på sidene deres. Svar mottas med hjertelig takk. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 jeg har bestilt fra platekompaniet. Virker som det er bestillingsvare. Så at game i oslo har kontroller + denne gaming recieveren.. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Har også bestillt på Platekompaniet nå. Gikk opp for meg at bestillingsvare ikke nødvendigvis betyr at de ikke har det. Jeg er fremdeles spent på om de faktisk har den inne eller om jeg kan vente meg en mail og en beklagelse om en .. ukes tid. Fremdeles ingen som har sett dette i en fysisk butikk i bergen? Lenke til kommentar
3000 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Du har ikke prøvd hos elkøb eller expert da, di pleier å ha litt gaming stÆsj Lenke til kommentar
akarno Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Yea, var hos de i går faktisk. =\ No luck Endret 8. januar 2009 av akarno Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Her får du kjøpt en pakke som inneholder en Xbox 360-kontroll og adapteret du leter etter. DealExtreme sender fraktfritt over hele verden Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 ja, eller ei stikke med tråd på som du kan bruke på pcen. til $29 http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18436 Lenke til kommentar
akarno Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Skulle gjerne ha kjøpt det timb, men har fått splitter ny xbox kontroll gratis, og har bare behov for den trådløse USB-tingen, ikke selve kontrolleren. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Skulle gjerne ha kjøpt det timb, men har fått splitter ny xbox kontroll gratis, og har bare behov for den trådløse USB-tingen, ikke selve kontrolleren. Joda skjønner det, men jeg tenkte hvis du ikke fant den noe annet sted Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå