Gå til innhold

filmer med bra damer

callahan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Charlies angels? :!:

Du kan jo sjekke Young people fucking, ikke så fult med damer men hun dama som puler med kompisen er jo hooot.

Harald og kumar filmene?

The love guru.

Dont mess with zohan.

Accepted har hun blonde hoved dama fra gossip girl.

glemte Van the man.

Endret av pxK
Lenke til kommentar

Folk sier jeg har en litt spesiell smak i det motsatte kjønn, men for meg er Scarlett Johansson evolusjonens ultimate kreasjon. Lost In Translation, The Prestige, Scoop og Match Point anbefales.

En annen favoritt er Kirsten Dunst, to gode filmer er The Virgin Suicides og Marie Antoinette.

Gi meg kvinner med sjarm, særtrekk og interessante / originale faktorer over perfekte dokker som Jessica Alba osv anyday.

Lenke til kommentar
Folk sier jeg har en litt spesiell smak i det motsatte kjønn, men for meg er Scarlett Johansson evolusjonens ultimate kreasjon.

You are not the only one.

En annen favoritt er Kirsten Dunst, to gode filmer er The Virgin Suicides og Marie Antoinette.

Synes hun gjør en god jobb i Eternal Sunshine of the Spotless Mind også.

Endret av Sunset
Lenke til kommentar
Ghost World med en 16-17-årig Scarlett. Voof! Nevnte jeg også at Ghost World er en av tidenes beste coming-of-age-filmer?

Alt med Steve Buscemi er win.

Og jeg slenger meg med på Scarlett. Skjønte ikke greia med henne til å begynne med, for det er jo mange som scorer høyere utseendemessig, men under Lost in Translation ble jeg rett og slett forelsket (noe jeg forstår også er tilfelle for en del andre her inne). Sjarm og utstråling i tonnevis.

Må selvsagt si meg enig i at f.eks. Jessica Alba er deilig, men litt kjedelig? Altså, hun er heit, men mangler liksom særtrekk. Blir litt...generisk, på en måte. Prototypen på en deilig dame. Anerkjenner henne som en tilnærmet 10er, men får ikke blodet til å bruse. Du får prøve lykken et annet sted, Jessica.

Over til damer som får blodet til å bruse:

Shannyn Sossamon (som jeg garantert har nevnt tidligere)

shannon-sossamon2.jpg

Spiller dessverre bare i dvd-skrekk om dagen, såvidt jeg forstår.

og Samaire Armstrong

samaire-armstrong-picture-2.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...