Olum Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Anita Ekberg i La Dolce Vita. Det er en vakker brud, men husk å ikke se intervjuet med henne som er med på den ene utgaven av filmen. Hun ser ikke ut i dag. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Kvifor har ingen nemnt "Into the blue" ?! Endret 7. januar 2009 av aspic Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Er det der Jessica Alba er med? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Ghost World med en 16-17-årig Scarlett. Voof! Nevnte jeg også at Ghost World er en av tidenes beste coming-of-age-filmer? Lenke til kommentar
pxK Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Charlies angels? :!: Du kan jo sjekke Young people fucking, ikke så fult med damer men hun dama som puler med kompisen er jo hooot. Harald og kumar filmene? The love guru. Dont mess with zohan. Accepted har hun blonde hoved dama fra gossip girl. glemte Van the man. Endret 7. januar 2009 av pxK Lenke til kommentar
Speik Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Folk sier jeg har en litt spesiell smak i det motsatte kjønn, men for meg er Scarlett Johansson evolusjonens ultimate kreasjon. Lost In Translation, The Prestige, Scoop og Match Point anbefales. En annen favoritt er Kirsten Dunst, to gode filmer er The Virgin Suicides og Marie Antoinette. Gi meg kvinner med sjarm, særtrekk og interessante / originale faktorer over perfekte dokker som Jessica Alba osv anyday. Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Folk sier jeg har en litt spesiell smak i det motsatte kjønn, men for meg er Scarlett Johansson evolusjonens ultimate kreasjon. You are not the only one. En annen favoritt er Kirsten Dunst, to gode filmer er The Virgin Suicides og Marie Antoinette. Synes hun gjør en god jobb i Eternal Sunshine of the Spotless Mind også. Endret 7. januar 2009 av Sunset Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 For de av oss om har levd en stund, er det ingenting som slår GILDA: 7A-e7UnTa2k Levd ganske lenge du ser jeg. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Eternal Sunshine er en av de beste filmene noen sinne, men nevnte ikke den fordi Dunst bare har en birolle. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Mulholland Drive har girl-on-girl action. Woohoo Ja fyy Lenke til kommentar
aspic Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Folk sier jeg har en litt spesiell smak i det motsatte kjønn, men for meg er Scarlett Johansson evolusjonens ultimate kreasjon. Heilt einig. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Kvifor har ingen nemnt "Into the blue" ?! Støtter den! Lenke til kommentar
athorb Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Ghost World med en 16-17-årig Scarlett. Voof! Nevnte jeg også at Ghost World er en av tidenes beste coming-of-age-filmer? Alt med Steve Buscemi er win. Og jeg slenger meg med på Scarlett. Skjønte ikke greia med henne til å begynne med, for det er jo mange som scorer høyere utseendemessig, men under Lost in Translation ble jeg rett og slett forelsket (noe jeg forstår også er tilfelle for en del andre her inne). Sjarm og utstråling i tonnevis. Må selvsagt si meg enig i at f.eks. Jessica Alba er deilig, men litt kjedelig? Altså, hun er heit, men mangler liksom særtrekk. Blir litt...generisk, på en måte. Prototypen på en deilig dame. Anerkjenner henne som en tilnærmet 10er, men får ikke blodet til å bruse. Du får prøve lykken et annet sted, Jessica. Over til damer som får blodet til å bruse: Shannyn Sossamon (som jeg garantert har nevnt tidligere) Spiller dessverre bare i dvd-skrekk om dagen, såvidt jeg forstår. og Samaire Armstrong Lenke til kommentar
callahan Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 eurotrip har og mange bra! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Det er mange bra damer i B-skrekkfilmer... Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Swimming Pool - Ludivine Sagnier Malena - Monica Bellucci Lucía y el sexo - Paz Vega Monster's Ball - Halle Berry Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hva med Sin City? Den byr på (bla): Jessica Alba Brittany Murphy Alexis Bledel Devon Aoki Lenke til kommentar
Njormann Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jessica Alba i Sin City og Into the Blue og alt annet hun er med i Claudia Cardinale, fra Once Upon A Time In The West er verdt å nevne igjen. hothothot Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Må som flere andre her henge meg på Transformers, og det fortjener også et bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå