Enceladus Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Mirror's Edge PC - Kan vi forvente noen endringer i forhold til konsollutgavene? Jeg sikter da særlig til vanskelighetsgraden. Har selv ikke testet spillet men hører fra flere hold at det var iriterende vanskelig. Hva tror folket? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg tror, og håper ikke de endrer vansklighetsgraden. Da blir det ikke like morsomt. Men! Jeg håper de lager muligheten til å save over alt.. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hurtiglagring hadde vært fint. Dessuten er det bekreftet at grafikken og fysikken skal bli mye mer avansert. Det finnes en trailer som viser dette. Du kan se den her. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Etter hva jeg har lest så blir det helt likt. Nå vet jeg ikke hva hardware req dette spillet på pc blir, håpe dem har gjort en bra jobb med spillet. Men er normalt idag synes nå jeg at pc versjonen kommer til å flyte dårligere om du ikke har en forholdsvis kraftig maskin. Men slik er det jo nå med pc gaming, du har en maskin som yter konge i et par mnd før du starter sakte å sikkert å justere ned eye candy Lenke til kommentar
Roarm Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg spilte gjennom det i dag, og spillet er ikke for vanskelig. Hvertfall ikke på normal. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Gjøre det enklere? Nei, la oss beholde dette spillet som det er, for det er nok enkle plattformere der ute alt. Synes det er det som gjør ME så kult, at man faktisk må trene, trene og trene litt til før man finner flyten. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Spillte igjennom det på pc? :O Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hva er systemkravene på Mirrors Edge til PC ? Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Én ting som ihvertfall hadde hjulpet har vært å forbedret Runners Vision. Jeg synes dette var altfor dårlig når jeg spilte gjennom for første gang. Altfor få ting ble markert som rødt, så jeg måtte ofte stoppe opp og miste flyten for å finne ut hvor jeg skulle hen. Kule fysikk-effekter på den videoen, men grafikken så temmelig lik ut som på PS3 ihvertfall. Mulig det går an å stille på texture size i pc-versjonen dog. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hva er systemkravene på Mirrors Edge til PC ? http://kotaku.com/5104979/mirrors-edge-pc-requirements Operating System: Microsoft Windows XP SP2/VistaProcessor: Intel Pentium 4 3.0GHz or 100% compatible equivalent Memory: 1GB RAM Video Card: 256MB memory with Shader Model 3.0* HDD Space: 8GB DVD Drive: 1x DVD Drive Soundcard: Soundcard with DirectX 9.0c compatibility DirectX: DirectX 9.0c Network: An online connection is required for access to Leaderboards Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) er det med Securom? http://en.wikipedia.org/wiki/Securom hvis det er med burde dere tenker 2 ganger før kjøp edit: kommer det ut den 13? Endret 7. januar 2009 av Submit Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Er overbevist om at Securom frykten er 100% overdrevet Sikkert mange som har hatt verre på PCen sin i årevis og aldri merket det! Selv hatt Trackmania siden første spillet og det hadde det "fryktede" Starforce (!) Tror jeg har sett de første spillet hacket en gang, sånn ca. 1-2 år etter release. Tenk hvis dette skjedde med andre PC spill? Dataspillene hadde vært reddet! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hva er systemkravene på Mirrors Edge til PC ? http://kotaku.com/5104979/mirrors-edge-pc-requirements Operating System: Microsoft Windows XP SP2/VistaProcessor: Intel Pentium 4 3.0GHz or 100% compatible equivalent Memory: 1GB RAM Video Card: 256MB memory with Shader Model 3.0* HDD Space: 8GB DVD Drive: 1x DVD Drive Soundcard: Soundcard with DirectX 9.0c compatibility DirectX: DirectX 9.0c Network: An online connection is required for access to Leaderboards Det der er minimal spec, kommer til å se ræva ut og kjøre likedan. Lenke til kommentar
Joshiwo Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 er det med Securom?http://en.wikipedia.org/wiki/Securom hvis det er med burde dere tenker 2 ganger før kjøp edit: kommer det ut den 13? 13. er US release. 16. er europeisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå