Wubbable Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg driver å mekker på et program, og designet står nå i fokus... Jeg tenkte meg en ribbon/office 2007 look, og har lett litt rundt på google. Fant jo selvfølgelig telerik sin pakke som ser heftig god ut, men som også koster alt man eier Så spørsmålet er, vet noen om noen gode UI kontrollere som ser fine ut? Lenke til kommentar
Svish Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 mulig du finner noe på Codeplex? - http://www.codeplex.com/wpfthemes - http://www.codeplex.com/wpf Eventuelt så mente du noe helt annet. I så fall, bare ignorer meg Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Hmm.. Prøvde meg på WPF ribbon, men har ikke peiling på hvordan jeg legger den til i vinduet mitt WPF er ikke noe helt annet som ikke kan brukes i vanlige winforms? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) For å bruke WPF i winforms må du ha en container, og ditto for winforms i WPF. Jeg synes WPF er ganske genialt, det er lett å få til og forstå, ogdu får se resultatet ganske fort. edit: Dahwan var borti samme greiene som deg, kanskje han vet noe. Endret 6. januar 2009 av GeirGrusom Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Må WPF bruke XAML? (Hater XML, og unngår det så mye som mulig) Lenke til kommentar
Glenn F. Henriksen Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Må WPF bruke XAML? (Hater XML, og unngår det så mye som mulig)Ja. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 OK Fant en annen på codeproject.com uansett... Men hva med en fin tabcontrol da? Den vanlige tabcontrollen KUNNE fungert hadde ikke de grusomme prikkene vist rundt tab-navnet når du trykket på den Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg synes XAML er veldig enkelt og greit å jobbe med jeg :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå