DrErling Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Som topic sier er jeg (egentlig min far) ute etter en printer som skal brukes til "vanlige" ting. Han har en gammel Lexmark 2030 som er tom for farge. Det koster 6-700,- å kjøpe svart/hvit patron og farge... Jeg tenker det at printere til 6-700 kr i dag er MYE bedre enn denne printeren, og måtte overtale fattern til å bite i teppet og kjøpe en "moderne" printer. Krav: *Billig i innkjøp *Billig i drift (fargepatroner) *skrive ut cd cover fra "nero cover express" *skrive ut word dokumenter *skrive ut fra MS Publisher og Powerpoint. *det er ikke et krav å kunne skrive ut på fotopapir. Dette er min fars krav. Jeg selv har såvidt sett på et par printere og har kommet frem til Canon S330 som et greit alternativ til kr 785,-. Canon fordi jeg har Canon BJC-6100 selv og er fornøyd. Noen som har et tips eller to? DrErling Lenke til kommentar
Gef Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Jeg hadde en HP 940c som funka ypperlig! den er rask til å skrive ut...er MEGET bra på fotoutskrift, og koster ca. 1200kr. Farge patronene koster rundt 400kr. og svart hvitt koster ca. 350kr Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Det er mange printere i den prisklassen som har farge. HP Deskjet f.eks. Dog blekkskrivere i dette billige prislaget er ikke billig i drift, det er det de tjener penger på, ikke printeren. HP Deskjet 3820 er en fin sak, bruker den på flere av småkontorene på jobben Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå