sebadeus Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hei Skal begynne på mitt prøvebygg snart men først skal man levere en "forberedelse/ planleggingsdel" til sensor før man begynner. Jeg har fått vite at prøvebygget mitt er et hus som delvis pusses opp, jeg skal ha inntaket, nytt sikringsskap og nytt bad. Har bare fått skisser på hvordan badet skal være. Har også et ark fra skolen som det står hva en planleggings del skal bestå av. Planleggingsdel: - Fremdriftsplan for arbeidet - Valg av instrumenter - Valg av verktøy - Valg av materiale - Bruk av assistanse - Referanser til forskrifter og normer - Valg av nødvendig verneutsyr - Valg av fremgangsmåte - Valg av metoder - Evt andre elementer Noen som kan få meg i gang med skrivingen, for jeg står litt fast på hvordan jeg skal begynne og hva jeg skal ha med osv.. Takk for svar Lenke til kommentar
Uhei Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Siden du har tegning for badet så er det jo bare å føre på stikk og lys på arket og eventuelt varmekabel, så må du lage en kursoversikt for det nye skapet, der du beregner kabeldimensjonen og størrelsen på sikringene(og type sikring). Så går du bare ut i fra hva som er "nytt" på huset og lager en materiallist av hva som trenges å legge opp på nytt eller tilføre den oppusset delen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå