ToRi95 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Her i Norge har jeg funnet PS3 til 3700-4000 kr... Men jeg fant en nettside som er i England som selger PS3 med 80GB harddisk, 1 dual shock 3 controller + I Am Legend Blu-ray for 299.99£ (ca 3000 NOK). Hvor bør jeg kjøpe, på den nettsiden eller bare kjøpe fra en norsk butikk? PS: Frakt kommer i tillegg Endret 6. januar 2009 av ToRi95 Lenke til kommentar
squatten Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Her i Norge har jeg funnet PS3 til 3700-4000 kr...Men jeg fant en nettside som er i England som selger PS3 med 1 dual shock 3 controller + Resistance 2 og Fifa 09 for 299.99£ (ca 3000 NOK). Hvor bør jeg kjøpe, på den nettsiden eller bare kjøpe fra en norsk butikk? PS: Frakt kommer i tilleg 25% moms og fortollinsgebyr kommer også i tillegg. De skriver forøvrig dette ang sending av konsoller til utlandet: Console delivery We ship Playstation 3, Xbox 360 and Wii consoles on our Next Working Day service with Parcel Force free of charge. This service is Monday to Friday and will usually arrive between 8am and 6pm the next working day. Please order before 2pm to ensure immediate despatch on these consoles. (Please note, we will only dispatch consoles to the UK) Endret 6. januar 2009 av squatten Lenke til kommentar
ToRi95 Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Et lite problem xD Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Uansett, bare med moms kommer det på 3750. Det hadde også blitt moms på frakten, og fortollingsgebyr, så det hadde ikke blitt billigere, og du ville fått det vanskeligere med tanke på eventuelt behov for garanti. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå