wûst Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Har nettopp skaffet meg CoD5, men det vil jo faen ikke starte! Har installert, men når jeg trykker på Singleplayer/CO-OP venter den i 10sek. før det kommer opp: "CoD5W WAW Singleplayer/COOP har sluttet å virke. Systemet vil lete etter øsning. Dette kan ta noen minutter..." Har prøvd på nytt flere ganger, men det skjer det samme. Hva er dette?! Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 tja enten har du pirat eller så får du prøve en reinstall update alle drivere + siste patch:) Lenke til kommentar
wûst Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg har IKKE pirat, spillet er kjøpt for egne penger. Hvor finner jeg siste patch? Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg har IKKE pirat, spillet er kjøpt for egne penger. Hvor finner jeg siste patch? der har du 1.1, 2 sec sjekke om det finnes noen nyere, men du må ha den uansett først:) Lenke til kommentar
wûst Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Haha, det funker fortsatt ikke med patch. Fantastisk Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Haha, det funker fortsatt ikke med patch. Fantastisk hmm prøvd å innstallert på nytt? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Nei, har jo ikke det. Skal gjøre det straks. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Nei og nei! Det hjalp heller ikke, hva skal jeg gjøre? Dette er ikke et velkjent problem da, som det finnes løsning på? Lenke til kommentar
wolf5 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Specs på maskinen din? Spillet KREVER Shader model 3.0 støtte. Dvs om du har et Radeon X800 eller eldre serie så kan du langt etter å kunne spille det. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest Lenke til kommentar
wûst Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 har Acer Aspire 5720Z Intel Pentium 1.47GhZ 2GB RAM Geforce 8400 Holder ikke dette? Greit at maskina ikke kjører det på high, men hva faen må da gå ann å installere spillet fordi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå