Döden Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Sjekka et forum (gamespot.com) hvor de diskuterte MGS3! De konkluderte med at det nye MGS spillet sannsyligvis ikke ville være ut før 2005 tideligst.. ... --> muligens til PS3 i 2006! Og det blir lenge å vente , men sikker kvalitet! Lenke til kommentar
Caitlin Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Det er ikke sikert, jeg har fått greie på at det kommer i 2004, altså neste år. det er mange forskejllige meninger om dette, så det er meget usikkert når det kommer!!! vi venter i spenning Lenke til kommentar
Laman Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Jo lengre tid de bruker på å lage spillet, blir det bare bedre og bedre... Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Argh... Gleder meg som en unge (er da en unge). :wink: Men de må for all del ta seg god tid; serien har alltid vært god, og jeg håper inderlig at den forblir det. Lenke til kommentar
Agres Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Argh.. Lenge å vente. Klarer nesten ikke vente en dag til Men, som dere sa: Kvalitet! MGS er synonymt med kvalitet, så, det er bare å vente, enn så lenge. Forventer ikke at de skal overgå seg selv denne gangen (som jeg syntes de gjorde fra 1rn til 2rn), men klarer de holde kvaliteten oppe er jeg mer enn fornøyd. Gleder meg sinnsykt jeg og! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå