Mirann Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Eneste råd som kan gies: FLYTT! Bli voksen og lær å ta ansvar. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Er ikke et forbrukslån det er snakk om, boliglån. Du får ha meg undskyldt, jeg fikk ikke med meg at du skulle ta opp lån for å kjøpe hus. Slik du skrev det trodde jeg du mente at du skulle ta deg opp lån for å leve Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 trådstarter kan jo starte å studere enn plass slik at du bor i egen hybel/leilighet. da slipper du mas fra foreldre hele tiden. i leiligheten er det DU som er sjefen;P Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 trådstarter kan jo starte å studere enn plass slik at du bor i egen hybel/leilighet. da slipper du mas fra foreldre hele tiden. i leiligheten er det DU som er sjefen;P Second that! Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hvis du ikke betaler for å bo hjemme er du i alle fall bortskjemt, synes jeg :b Da burde du virkelig bidra med noe hjemme. Jeg betalte meg vekk fra husarbeid. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Er ikke et forbrukslån det er snakk om, boliglån. Du får ha meg undskyldt, jeg fikk ikke med meg at du skulle ta opp lån for å kjøpe hus. Slik du skrev det trodde jeg du mente at du skulle ta deg opp lån for å leve Hehe (= neida, såklart ikke... Eller er vel ikke noe som er "såklart" i dagens samfunn... Folk kjøper tv til 3999 på avbetaling over 36 mnd liksom så.... Hva skal man tro :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå