TheCatIsALie Skrevet 6. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Jeg skulle spille x3 reunion i dag, men fatta ikke noe.. Noe som vet hvordan man skal gjøre hva enn man skal gjøre? Endret 6. januar 2009 av Jevrio Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 6. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Har du en joystick? er best å spille med det etter min mening Og du burde begynne å spille med en premade pilot slik at du lærer deg det meste av basics og hva du kan/skal gjøre Edit: jeg spiller terran conflict da da, men joystick er nok best uansett Endret 6. januar 2009 av Andum Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 Skal vurdere det etterhvert.. Jeg har prøvd det meste nå, ok jeg starter bare midt i rommet.. masse ting rundt meg.. Kan noen forklare (ganske nøye) hva jeg skal gjøre? og hvordan det gjøres? Har lært å kjøre (framover, og svinge litt her g der). Kan også skyte (bare den fireskuddsgreia) Er det flere enn meg som har litt problemer? Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 6. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 Hvordan er det eventuelt å spille med 360-kontroller? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 Sikkert ok? Vet noen HVA man skal gjøre i spillet? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 Følge historien, tjene penger, utforske, osv. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 6. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 Sikkert ok?Vet noen HVA man skal gjøre i spillet? Om du har originalversjonen er det bare å lese manualen som fulgte med, den skal forklare det meste. Du *har* kjøpt originalversjonen, ikke sant? Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 7. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2009 Litt av morroa med X3 spilla er jo friheten. Du kan gjøre stort sett alt untatt å lande på planeter. Du kan være pirat, handelsmann, politi, dusørjeger eller bare følge hovedoppdragene. Det er helt opp til deg selv. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. januar 2009 Sikkert ok?Vet noen HVA man skal gjøre i spillet? Om du har originalversjonen er det bare å lese manualen som fulgte med, den skal forklare det meste. Du *har* kjøpt originalversjonen, ikke sant? Eh... ja.....eller......kanskje.....ikke? "Kjøpte det gratis fra TPB, Trodde "last ned " var "kjøp gratis" Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 7. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2009 Eh... ja.....eller......kanskje.....ikke?"Kjøpte det gratis fra TPB, Trodde "last ned " var "kjøp gratis" I så fall - skaff originalversjonen. Der vil du få svar på alt du trenger å vite. Og originalversjonen finner du ikke på Pirate Bay. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 7. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2009 Tråden stengens i henhold til retningslinjene #8 #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg