speed0 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hei, jeg har et problem, jeg har 3 hardisker, og har masse gb ijen, men når jeg skal installere ting, på en hardisk, kommer det opp at hardisken med OS er full. Hva kan være problemet til dette? Bruker Windows Xp Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Er den full? hvis den er det så slett noen filer. Du kan også velge lokalisjon til programmet dine når du innstalerer. OS hardisken/partisjonen bør være på minimum 40GB, helst 80GB. hvilke harddisker bruker du? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Da får du vente til den blir edru igjen Neida, prøv Space monger versjon 1.40 (gratis) og finn ut hva som tar opp plasen din. http://www.sixty-five.cc/download/ trykk på free software og bla ned til nevnt versjon. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Er den full? hvis den er det så slett noen filer. Du kan også velge lokalisjon til programmet dine når du innstalerer. OS hardisken/partisjonen bør være på minimum 40GB, helst 80GB. hvilke harddisker bruker du? Hvorfor burde man ha såpass stor partisjon? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) windows trives ikke på små harddisker. når man innstalerer program og spill blir harddisken fort fylt opp. det beste er å ha alt man innstalerer på en harddisk. XP klarer seg vell fint på 15GB, men når du innstalerer noe så går du tom for plass fort. 30GB er vell anbefalt for Vista. Men det beste er å ha rundt 80- 70GB til systempartisjonen. det er også noen programmer som klikker mongo når man har for lite plass på system disken. Noen progammer krever også midlertidig lagringsplass på systemdisken. hadde vært fint om du sa hvilke harddisker du har og hvor mye GB de er på. Endret 6. januar 2009 av morgan_kane Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå