gogg2 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Fungerte utmerket! Hunden virkelig elsket det foret og det har vært måneder siden den har spist slik den har gjort de siste dagene. Hjertelig takk! Endret 10. januar 2009 av gogg2 Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Flytt fokus. Gå lange turer, lek ute i snøen og slutt å fore hunden menneskemat. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hunden har trent eieren sin veldig bra, og har nå lært at "spiser jeg ikke, så blir jeg håndmatet med delikatesse istedet". Ingen hunder sulter ihjel ved matfatet! Han må kutte ut å gi den kjøttmat fra hånda. Om den nekter å spise tørrfor, kan han bytte over til Vom & Hundemat. Det er rått og de fleste hunder syns dette er mye mer spennende enn tørrforet. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hunden spiser ikke fordi den VET den får noe enda bedre. Hvorfor spise teite klumper når den kan få kottiser? Det er bedre at hunden får rå kotelett enn en som er varmebehandlet Som det nevntes over. Besøk vom og hundemat sine sider, og finn forhandler i nærheten av deg. Min hund får det, og jeg er storfornøyd. Han ble plutselig matlei. Pelsen er mye bedre, og han er i godt hold. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Om hunden bare blir tynnere og tynnere så er vel en veterinærsjekk også smart. Godt mulig den bare er bortskjemt, men greit å være på den sikre siden at det ikke er noe fysisk gale med hunden først. Lenke til kommentar
gogg2 Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Takk for gode tips! Skal forsøke det og gi dere en liten tilbakemelding. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Ormekur kan også være en ide Lenke til kommentar
gogg2 Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Vom og Hundemat var virkelig tingen. Den spiser t.o.m. tørrfor om litt legges over nå og sliker skålen etterpå. Tusen takk for glimrende tips! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå