Gå til innhold

[Løst]Hjelp! Hvordan Overclocker jeg en E8600

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Montering av kjøleren er kanskje ikke fullt så enkelt for en 13-åring som for oss som har skrudd på pc i 13 år. Man må tross alt ut med hovedkortet for å skru på en bakplate på begge disse nevnte kjølerene. 700,- er da en grei pris å betale istedet for at man kødder til noe ved montering og demontering og må kjøpe nytt hovedkort til 1400,- for eksempel.

Lenke til kommentar

Enig der ja. Lurere å få noen som virkelig kan dette enn å ødelegge f.eks hovedkort/cpu! Han er 13 år og kanskje usikker på hvordan man gjør dette, i mine øyne er det lurere å betale en par lapper enn å ødelegge hardware til flere tusen kroner om du ikke har prøvd å skifte før eller har erfaring. Foresten, bra kjøleren passa på hovedkortet da :) 4,2 Ghz er ikke en slettes ikke en dårlig klokk. Fin temp også :)

Endret av bjowii
Lenke til kommentar

Vel, får en 13åring som har skrudd litt på pc er det vel ikke noe veldig stort problem å montere ny kjøler.. 

Men får en 13åring som er ny på pc og er litt redd for den nye pc'n, er det bra/forståelig å betale 700kr får at noen proffe gjør det, selv om jeg syns 700 er i drøyeste laget  :no: På en annen side bør du ha litt innblikk i hvordan en pc eller et hk funger vis du skal klokke, du får litt innblikk ved å demontere og montere.

4,2GHz er god klokk med fin temp, grattis :new_woot: kommer du lengre?  ;)

Lenke til kommentar
840,- for viften og 699,- for montering?! Hvordan får de sove om natten?!

Vet ikke haha ;> men Datakjeden e satans dyrt.. værtfall monteringa Times prisen demmes e 699! jaja fikk værtfall overclocka me suksees til 4,2 me 40-50 på full load da ;>

Værdt pengene men kunne fortsatt egentli gjort det selv og spart de pengene :dontgetit:

Lenke til kommentar
Montering av kjøleren er kanskje ikke fullt så enkelt for en 13-åring som for oss som har skrudd på pc i 13 år. Man må tross alt ut med hovedkortet for å skru på en bakplate på begge disse nevnte kjølerene. 700,- er da en grei pris å betale istedet for at man kødder til noe ved montering og demontering og må kjøpe nytt hovedkort til 1400,- for eksempel.

har faktisk montert hele pcen min, men

Ut me hele hovedkorte og skru på en plate nei det gidder jeg ikke +

at fattern betalte monteringa :p

Ja er helt enig me at 700 er en grei pris istedet for og gamble på og montere selv.

Endret av Awesome-O
Lenke til kommentar
Vel, får en 13åring som har skrudd litt på pc er det vel ikke noe veldig stort problem å montere ny kjøler.. 

Men får en 13åring som er ny på pc og er litt redd for den nye pc'n, er det bra/forståelig å betale 700kr får at noen proffe gjør det, selv om jeg syns 700 er i drøyeste laget  :no: På en annen side bør du ha litt innblikk i hvordan en pc eller et hk funger vis du skal klokke, du får litt innblikk ved å demontere og montere.

kommer lengre menn har ikke behov for det nå :tease: prøvde meg på en 4,8 ista funket fint det og men temp gikk litt mer opp :p

Lenke til kommentar

Er egentlig ikke helt ny på pcer sitter 24/7 og lærer nye ting fort og raskt og hverdag :p

monterte hele pcen min selv faktisk.

men herregud ut med hele hovedkorte og skjermkort og koble fra hardisk og sitte å knote me den jævla vifta, når jeg bare kan få fattern til og betale for monteringa (Måtte betale mine egne for vifta :nei: men han mente at han ville betale monteringen istedet for at jeg skulle sitte å ku*e med noe sånt i 1 time.

Lenke til kommentar
Takk for hjelpen, for jeg skal kjøpe den samme prosessoren og leita etter en vifte, og DETTE er resultatet?, er faen meg så bra!!!!

takker for at du spurte, ellers ville dette aldri ha hjulpet meg :!:

Haha, Anbefaler samme Vifte den er helt syk råå! :dribble: + skjikellii fet Vifte Styring :D

Isteden for å waste 700kr hvorfor ikke google hvordan du monterer kjøleren..

Tjukken betalte monteringa (Fattern)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...