NorthThe_Great Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hei. Ser at elkjøp selger offisielle 360-kontrollere (tråløse) til 500 kr. EB games har noen tredjepartskontrollere til litt under 200 hvis jeg ikke husker feil, og jeg lurer på om disse er noe tess? Jeg regner ikke akkuratt med at de er bedre, men de kjøpes primært for co-op i gears. Har de rumble? På forhånd takk Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Litt OT, men jeg kjøpte X360 kontroll på Gamestop for 350kr. Den var rosa, though. Men de hadde vel blå og lysegrønn også. De svarte og hvite kostet 450kr. (Ja, den er "offisiell/orginal"). Lenke til kommentar
Lasseasdf Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Kjøpte også en rosa en samtidig som jeg solgte noen gamle ps2-spill! Betalte typ 100 kr Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Er de rosa billigere? Nesten så man skulle kjøpt seg en. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Prøv å finn ut hva de heter, så googler du. Er sikkert noen geeks fra USA som har annmeldt dem;) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Litt OT, men jeg kjøpte X360 kontroll på Gamestop for 350kr. Den var rosa, though. Men de hadde vel blå og lysegrønn også. De svarte og hvite kostet 450kr. (Ja, den er "offisiell/orginal"). Jeg har betalt 100 kr mer 2 ganger for å slippe den fæle fargen. Aldri om jeg skal ha rosa kontroll. on topic har jeg også lyst på billig kontroll. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 dvd.co.uk selger (solgte ihvertfall, gidder ikke sjekke) xbox controllere til 273, kr totalt.. De har litt dyr frakt, men selve kontrollerne koster under 200 kroner (altså under tollgrensa)... Lenke til kommentar
Lasseasdf Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Rosa+billig=Ep1c w1nz0r! enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå