Tomzern Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Hei! Bare lurer på om noen vet hvordan jeg kan få bort den svake summelyden i høyttalerne mine UTEN å skifte forsterker?? Har en litt gammel forsterker da, men finnes det noe slags støyfilter eller noe som jeg kan "operere" inn i forsterkeren eller noe??Noe annet?? Takk for seriøse svar... Mvh Tomzern :smile: Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 har du slått av mic'n selv om du ikke har en mic koblet til kan den lage støy..gjorde min i hvertfall! Lenke til kommentar
fredde Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 åsså mute cd-spilleren.... Lenke til kommentar
angelique__ Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 må komme med et litt useriiøst forslag nå og ikke ta dette ille opp (moderatorer). har du åpnet høytalerene og sjekket etter bier ? hører rykter om at bier/veps liker hifi Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Mine PC-høyttalere summer når jeg er i nærheten foran dem (ikke bak eller på siden). [fjøslatin]Kva kan det være gutar? Har eg blitt magnetisk?[/fjøslatin] Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Hei! Bare lurer på om noen vet hvordan jeg kan få bort den svake summelyden i høyttalerne mine UTEN å skifte forsterker?? Har en litt gammel forsterker da, men finnes det noe slags støyfilter eller noe som jeg kan "operere" inn i forsterkeren eller noe??Noe annet?? Takk for seriøse svar... Mvh Tomzern :smile: Prøv en ledning fra chassis på PC til chassis på forsterkeren. Høres ut som om det er feil jordpotensiale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå