signii Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Man kan lage skillelinjer mellom spillelistene hvis man kaller en spilleliste "-". Da blir det en strek. Lenke til kommentar
mariuso Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Flere som opplever at Spotify skipper og har noen hick-ups, selv i låtene lagt til fra lokal harddisk? (Det er altså ikke nettverket sin feil, og nei - jeg har ikke premium) Lenke til kommentar
OJodd Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Man kan lage skillelinjer mellom spillelistene hvis man kaller en spilleliste "-". Da blir det en strek. Kult tips! Lenke til kommentar
ryback Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Spotify har dessverre for dårlig lyd til at jeg kan høre på det på et skikkelig anlegg, men til typisk PC-anlegg så funker det veldig bra. Legg til en "kjøp som FLAC" og jeg er solgt. Spring tilbake til Hi-Fi-Klubben og bruk 1999 kroner på en digital SPDIF kabel du. Hvis du ikke hører forskjell på 160kbps ogg og lossless så har du enten rævva anlegg eller kjøttkaker i øra. Ja og du tenkte kanskje at du skulle svare at Spotify Premium har 320kbps... I så fall foreslår jeg at du tar en titt på datoen jeg la inn innlegget for så å ta en titt på datoen for denne annonseringen: http://www.spotify.com/int/blog/archives/2009/06/25/bumping-up-the-bitrate/ Jeg vil også foreslå at du slutter å trolle. Lenke til kommentar
Niinja47 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Har Spotify Free og er gangske fornøyd. Lenke til kommentar
ryback Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Det har jeg og. Jeg hadde en hjemmefest i helgen og da oppdaget jeg at de har sluttet å tilby dagspass. Dagspass passet meg fint ettersom jeg ikke bruker spotify daglig og ikke vil høre reklame. Heldigvis hadde en av festdeltagerne premium så det var bare å få han til å logge seg inn så var festen reddet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå