acer46 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg sitter på jobb med årsoppgjøret. Dette innebærer ekstremt mye kjedelig arbeid, kan noen være så snille og sende meg en invite via PM? Tusen tusen takk! Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Kan ikke alle som maser om invites ta det i den tråden som allerede er for det? Spotifyinvites tråd. Frustrerende å åpne denne tråden også er det bare masing om invites i huet og ræ**a =) Lenke til kommentar
kiwinazgul Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Fikk en invite idag av Spotify Skrev meg på en liste på hjemmesiden de sin kanskje rett før thailand ferie, og fikk den når jeg kom hjem igjen Lenke til kommentar
albions Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hvordan tjener egentlig artistene på spotify. Genialt konsept synst eg Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Har 3 invites: 36SJQAV957nJihie tdNxwCkNiBtMHgyw K7mMiHMZw4m6FM2e Early bird gets the worm Redigerer innlegget etterhvert som jeg ser de blir brukt. Enjoy! Edit: Brukt Endret 11. januar 2009 av alaruz Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Veldig god guide! Jeg gleder meg til det kommer plug-ins til Spotify!!! Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Dere burde legge til http://www.yourspotify.com/, ganske bra side med spillelister til Spotify. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 kan noen si hvor mye brebånd dette egentlig bruker? er pent lite tipper jeg... har linje på 5mb gamer cs og hører på musikk via spotify og merker ikke lagg Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Var innpå en side hvor man kunne få invites, men fikk aldri mail fra spotify. Prøvde til og med to mailadresser, har enda ikke fått noe. Om noen har en invite til overs så mottas de med stor takk! Lenke til kommentar
dTd Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Anbefaler denne siden for invites men raska på, og bruk de med en gang for de som ikke blir brukt blir lagt ut på nytt dagen etter elns... Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Sitter på 2.5mbit linje fra nextgentel og jeg lagger når jeg hører på spotify og spiller dota (warcraft 3) ikke musikken altså, men spillet Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg mener å huske jeg så en bruker på et forum som hadde målt hvor mye trafikk spotify brukte, og da var det snakk om ca 256 kbit/s både opp og ned, og det kan nok stemme bra med tanke på lydkvaliteten og at det benyttes p2p. /Espen Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg mener å huske jeg så en bruker på et forum som hadde målt hvor mye trafikk spotify brukte, og da var det snakk om ca 256 kbit/s både opp og ned, og det kan nok stemme bra med tanke på lydkvaliteten og at det benyttes p2p. /Espen Og min maks er på ca. 300, ikke rart det lagger Skal snart få oppgradert til 3,5mbit linje, håper det ikke lagger når jeg spiller samtidig da. Lenke til kommentar
Makaveli89 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 he en kompiss som er sjukt gira på spotify, nåken som kan skaffe en invite?(A) Lenke til kommentar
rozon Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Spotify er vel og bra, men radio funksjonen suger... Prøver å høre på Heavy Metal, så kommer Sweet Sweet Surrender av Beck, Bogart & Appice opp (nei, jeg hadde heller aldri hørt om dem før). Mener rett og slett mye av metainformasjonen på Spotify ikke holder mål til selv den lameste MP3 samlingen. Gidder du sette opp spillelister så funker det jo greit. Ønsker du å bruke det som en nettradio, glem det. Spotify er ellers at bra produkt. I tiden jeg har brukt det har det kommet fikser og oppgraderinger som har gjort hverdagen bedre. Men fortsatt er det en vei fremover... Edit: Tror du jaggu ikke samme sangen dukket opp i spillelista for andre gang?!? Endret 8. februar 2009 av rozon Lenke til kommentar
dj_scorpio Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hei, leter etter en Spotify invite, kan noen hjelpe meg, oææ.. [email protected] Lenke til kommentar
miCro Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 En invitasjon er underveis. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg synes det er alt for lite valg i nettradioen. Pop eller rock blir alt for vide sjangre. Det er mye innen pop jeg ikke kan fordra, for eksempel. I tillegg har programmet en tendens til å låse seg. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg synes det er alt for lite valg i nettradioen. Pop eller rock blir alt for vide sjangre. Det er mye innen pop jeg ikke kan fordra, for eksempel. I tillegg har programmet en tendens til å låse seg. Merkelig, jeg har brukt spotify veldig aktivt siden begynnelsen av desember og kan ikke huske at det har låst seg i det hele tatt, nå jeg etterhvert brukt klienten på både Windows XP, Vista og Vista 64 bit uten å ha problemer... Lenke til kommentar
JFM Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 De siste dagene har jeg og merka at spotify låser seg. Så "restarter" det automatisk igjen. Dette skjer både på laptopen (Win XP) og den stasjonære (Vista 64-bit) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå