ratm Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Invite mottas med stort takk!!! Send gjerne PM Lenke til kommentar
svennand Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 med stor takk her og, F5 får kjørt seg nå.... Lenke til kommentar
ratm Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 F5 får kjørt seg nå.... haha, da er vi hvertfall 2... er dritt lei å søke diverse forum nå Lenke til kommentar
svennand Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 F5 får kjørt seg nå.... haha, da er vi hvertfall 2... er dritt lei å søke diverse forum nå jeg er dritlei av å søke på forum, samt prøve å komme gjennom med diverse proxyer fra UK... Virker som spotify aktivt blocker slike etterhvert som de blir brukt nok ganger... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Bare å betal for premium account da. Er nesten verdt det. Lenke til kommentar
svennand Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Bare å betal for premium account da. Er nesten verdt det. hehe nei dessverre. jeg vil ha reklame=P Tuller ikke heller, da spotify kontoen bare hadde blitt brukt på pcen, mens i kinoen går det bare i CD plater. Derfor kjekt å få med seg tilbud og kampanjer på nettopp dette... Lenke til kommentar
svennand Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 haha digger denne guiden! http://smuss.org/spotify-invites Den funker ikke, men man kan ta og føle på frustrasjonene til mannen som laget guiden.. godt lesestoff mens man venter på ting i innboksen... Lenke til kommentar
miCro Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg har tre invitasjoner til. Send meg en PM med mailen deres, førstemann til mølla. Lenke til kommentar
svennand Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg har tre invitasjoner til. Send meg en PM med mailen deres, førstemann til mølla. pm sendt=) Lol, det er meg. hahaha, herlig sammentreff=P kan forøvrig si at å prøve noe proxy fra UK i nærmeste fremtid funker dårlig. Sikkert testet en 30-40 forskjellig proxyer nå, virker som alt er sperret. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Da har jeg sendt en til deg, svennand. To igjen. Lenke til kommentar
svennand Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Da har jeg sendt en til deg, svennand. To igjen. yay funka, endelig! Takker og bukker! Lenke til kommentar
ratm Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Da har jeg sendt en til deg, svennand. To igjen. Da har jeg sendt deg en PM! Lenke til kommentar
svennand Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 haha, allerede funnet et album jeg må kjøpe=) Lenke til kommentar
miCro Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Da skal du ha motatt en PM med en kode, ratm. Legger ut den siste invitasjonen jeg har igjen her: UgGzKg5mYPz9JWBT Lenke til kommentar
ratm Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Takk miCro! Da skal du ha motatt en PM med en kode, ratm. Legger ut den siste invitasjonen jeg har igjen her: UgGzKg5mYPz9JWBT Lenke til kommentar
svennand Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Takk miCro! Da skal du ha motatt en PM med en kode, ratm. Legger ut den siste invitasjonen jeg har igjen her: UgGzKg5mYPz9JWBT da var jeg frekk nok til å sikre den siste til dama mi, da hun absolutt kommer til å elske denne tjenesten=P Lenke til kommentar
delfin Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Æsj, den var tatt.. noen som har flere? Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Send gjerne en invite på PM til meg og! Takk på forhånd Lenke til kommentar
svennand Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 fakkern for ett genialt program. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå