Torvastabu Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Holder på å samle sammen til å lage et lite studio, kommer til å bruke eksterne blitser (430EX + SB-20) kjøper snart noen stativer og paraplyer pluss muligens en softbox. Men det jeg lurer på er bakrunn, har lite peiling på bakrunn:P Så det jeg lurer på er: Hva er best papir eller tøy? Hvor får jeg kjøpt det? Hvor mye vil det komme på? Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Dette har jeg ingen peiling på dessverre, men var en ting som suste gjennom hodet mitt. I stede for å kjøpe bakgrunn, går det ann å bruke et laken (?) Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Foto & Video har litt, Fotopia har også litt, og det finnes nok flere plasser også i norge hvor du finner mer. Både Akam og Foto har lister over nett/butikker som du kan sjekke ut. Ser for meg at stoff svarer/sparer seg i lengden, men du skal vite at før du føler behov for å farge/mønsterlegge bakgrunnen, så har du en del fleksibilitet i en nøytral vegg. som du kan få til å bli alt fra rimelig hvit til rimelig sort ... Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Exposervice har en del bakrunner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå