CypheroN Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Skal prøve det. Takk Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Sånn er jeg og, døgnet er fremedeles snudd på hodet etter ferien! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Ja heilt steike på trynet. Detter nesten om på skolen. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg bruker melatonin. Funker bra. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Jeg derimot har problemer med å våkne. STORE problemer med å våkne. Ingen som har noen tips til hvor man kan få kjøpt en sånn gammeldags vekkerklokke? En sånn svær satan med "bjeller" som ringer som bare pokker? Ikea Dekad Endret 6. januar 2009 av Garanti Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg bruker melatonin. Funker bra. Får du kjøpt det reseptfritt på apoteket? Har også store problemer med å få sovne, nytter ikke å telle, da begynner jeg å tenke på hvem som oppfant tallene og hvorfor de fikk akkurat de navnene osv. Huff ! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Liggestilling og retning er faktisk viktig. Av og til vil jeg ligge med hodet mot sør, og av og til vil jeg ligge med hodet mot vest. Ligger stort sett mot veggen, men det er ikke alltid at det fungerer. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Byttet på det før, men tanken å kose hodet der jeg vanligvis har beina frister ikke. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Enig. Bytter stort sett når jeg bytter laken og dynetrekk. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Prøv å sove på gulvet da. Onkelen min som bor i Spania kom på besøk forrige sommer, og han sa at han ikke fikk sove fordi senga var for myk. Så han sov heller på gulvet, og der sov han perfekt. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Sykt men sant, sover til tider bedre på gulvet Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Mhm, samme her o.O Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Nei til sseng, ja til gulv? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Synd det liksom ikke frister å ligge på gulvet.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Prøv å sove på gulvet da.Onkelen min som bor i Spania kom på besøk forrige sommer, og han sa at han ikke fikk sove fordi senga var for myk. Så han sov heller på gulvet, og der sov han perfekt. Jeg er nok ikke som han. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 12 paracept gjelper, men jeg tror ikke det er helt sunt Lenke til kommentar
wûst Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 unngå sterkt lys 30 min. før du skal sove. F.eks. TV og PC sender ut lys elns som gjør deg mer våken. IKKE slapp av tidlig på dagen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Smart.. bør kanskje logge av nå Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg tror også ligge stilling er viktig, vertfall for meg. Jeg må ha hodet mot veggen for å få sove, aner ikke hvorfor, men er bare slik. Lenke til kommentar
master air Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 En ting som hjelper, både å stå opp om morgene og å sovne om kvelden, er å legge seg og stå opp omtrent samtidig vær dag. Dette inkluderer helger. Vet det er vanskelig, gjør det ikke selv, men det fungerer. Kroppen er veldig glad i rutiner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå