xoma21 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hei, Jeg har fått meg en CRT TV, med to scart innganger. Så jeg lurer på hvordan kan jeg koble den til data? Kjøpt Scart-VGA overgangs ledning på biltema, men det fungerer ikke Sjarmkort mitt støtter to sjarmer, det er en 9850gtx eller noe sont. Noen som har koblet en gammel tv til data før? Skal til biltema og bitte ledning i dag, men hva skal jeg bitte den i? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Vis tv'en har s-video så kan du prøve det. Lenke til kommentar
xoma21 Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 nei, tv har bare 2 scart inganger... Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Du kan kjøpe en s-video til scart kontakt. Lenke til kommentar
xoma21 Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg har en S-Video utgang på sjermkorte (9850gtx) og to HDMI utganger jeg skal kjøpe den http://www.biltema.no/products/productimag...?iItemId=133570 scart overgang, der er det en s-video inngang to audio innganger og en til (gul) hva skal jeg koble der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå