mcgroven Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Wii-eiere kan snart hugge til de faller helt sammen. Les mer Lenke til kommentar
lakrisnisse Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Wii-eiere kan snart hugge til de faller helt sammen. Les mer HURRA!!!!!!!! :!: Dette blir artig med wii kontrollen Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Nå ble jeg litt småskuffa, hadde håpet på et nytt til 360 Lenke til kommentar
--CAINe-- Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Burde jo komme ut til flere konsoller en bare wii også evt. pc! Lenke til kommentar
asmund93 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Slutt å sutre! Ps3 og XBOX 360 får nå de aller feteste spilla for tida synes nå jeg, så det var på tide at wii også fikk noen. Bra noen tørr å satse på skytespill til Wii:) Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Bra at Wii-spillerne endelig får et brukbart "voksen-spill". Men hvor blir det av PC-versjonen?? Lenke til kommentar
master_al Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Bra at Wii-spillerne endelig får et brukbart "voksen-spill". Men hvor blir det av PC-versjonen?? Det lurer jeg også på, pc-versjonen burde ha kommet for lenge siden syntes jeg. Greit for Wii-eiere at de får et til voksent spill til konsollen sin. Selvom jeg trudde det var snakk om en oppfølger. Lenke til kommentar
rbr Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 dette skal jeg ha. har ventet en stund på dette fikk ikke spillt x-boks360 versjonen da jeg ikke har denne konsollen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg