enhuso Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Når jeg er på internett og har DC gående kan plutselig muspilen begynne å bevege seg selv og CPU går med 100% load. Kan det være et virus/orm som gjør det ? Virker som om noen prøver å fjernstyre maskina mi. Har NAV 2003 installert Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 last ned spybot search and destroy, start opp i sikkerhetsmodus etter å ha lastet ned siste oppdateringer og søk igjennom disken for virus. Men det kan jo være pekerenheten din som er ødelagt eller noe sånt, eller en driverkonflikt, har ikke flere forslag. Slå også av muligheten for at pcn fjernstyres gjøres i system i kontrollpanel Lenke til kommentar
EchoSierra Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Spybot, er det freeware? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 ja, men ikke proutgaven Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Trådløs mus? Kan være forstyrrelser fra nabo eller noe. Lenke til kommentar
EchoSierra Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Takker Admin'c. Er det trygt å installere det på maskinen? Ligger det å går i bakgrunden eller kan en kjøre det ved anledninger for å sjekke ståa? Jeg ha lurt litt på å legge inn noe slikt, har router med en slags brannmur, samt Norton internett security, men Spybot tar seg vel av andre ting som kan komme inn med surfingen. Lenke til kommentar
capy Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 om det er optisk mus, så kan det jo være støv i hullet der "lyselaserleseren" sitter. ellers kan det være underlaget. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Høres litt ut som netbus eller noe slikt til meg? Forstyrrelse eller feil med musa kan det også være.. Lenke til kommentar
Shortyboy Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Hvis dette skjer alltid så ville jeg virkelig sjekket nett sikkerheten min.Hvis det skjer bare når du er på nettet tyder på at noen har det fryktelig gøy.......... Shorty Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Hadde samme feil med min gamle maskin(som jeg fortsatt ikke har kvittet meg med ) og det som var problemet mitt, var at USB og PS2 kontaktene var defekte. Sjekk om du kan bytte evt over til USB til PS2 eller visa versa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå