Gå til innhold

Nokia rundt 2000kr..

Anbefalte innlegg

Noen som har tips til mobiltelefon?..

* Må være Nokia

* Budsjettet ligger rundt 2000

* Bør se bra ut

* Helst brukbart kamera

* MP3/radio ikke viktig

* Blir neppe brukt til surfing

Har sett litt på 7610 Supernova, men finner lite tester og omtale om den - er den ikke verdt å se på da?

Alle tips tas imot med takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SuperNova-telefonene er ikke akkurat forum-telefoner, for å si det slikt. Disse er primært tiltenkt de som er født på 90-tallet, ikke tidlig 80-tall, men for all del, kjøp en av dem om du synes de ser bra ut.

Jeg vil heller anbefale disse:

- Nokia E51 - rett under 2000 kr - Stilrent design og solid bygget med metalldeksel og -ramme.

- Nokia 6500 Classic - Ca. 2200 kr, flott design og gode materialer

- Nokia 6600 Fold - Denne anbefaler mest, for å si det slik. Bra kamera, fint design, liten størrelse, godt kvalitetsinntrykk, 2300 kr..

edit: Altså, de tre jeg linker til her er i god kvalitet med metall og stilrent design. SuperNova er bare glinsende plast..

Lykke til :)

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Han ville ha telefoner for 2000 kr. uten ab. E51 er 2000 med ab.

6600 Fold derimot er også et godt kjøp, men litt over budsjettet.

Nei, Nokia E51 koster 2000 uten abonnement.

EDIT: var litt for træg til og svare der ja.. Nokia 6500 classic ville jeg valgt, syntes den ser knall bra ut i svart..

Endret av Lionel_Luthor
Lenke til kommentar
EDIT: var litt for træg til og svare der ja.. Nokia 6500 classic ville jeg valgt, syntes den ser knall bra ut i svart..

6500 Classic er flott i bronse, kjedelig i svart. Jaja, vi får vel være uenige.

Jeg liker svart, men er enig. Bronse er absolutt flott den også, skiller seg litt ut på en positiv måte fra andre telefoner.

Lenke til kommentar

Har design noe å si, gå for 6500.

Eventuelt gå opp i pris til E51.

Ellers så kan du jo velge 3120, det er min billigtelefonfavoritt!

Quadband, 3G, Minnekort, 2mpx kamera med blitz, bluetooth, mp3spiller, radio, og et fantastisk tastesett. Alt dette for langt under 2000kr.

Lenke til kommentar
Har design noe å si, gå for 6500.

Eventuelt gå opp i pris til E51.

Quadband, 3G, Minnekort, 2mpx kamera med blitz, bluetooth, mp3spiller, radio, og et fantastisk tastesett. Alt dette for langt under 2000kr.

599,- dersom du har Telenor-abonnement og kjøper en hos Expert nå faktisk. Det er ikke verst!

Lenke til kommentar

Takk for tips :)

6600 Slide har jeg sett på og er interessert i, men prisen var høy der jeg så, så avskrev den kjapt. Men til 2300 er den veldig aktuell.

E51 og 6500 classic er jeg litt skeptisk til siden de er fra 2007.. Dessuten har de vel ikke særlig bra kamera - som er den eneste featuren som er viktig. Da tror jeg 7610 Supernova er mer aktuell selv om jeg skjønner at den er mest rettet mot ungdommen. Telefonen er ikke til meg anyway..

Stor fare for at det blir 6600 Slide :)

Takk!

Lenke til kommentar
..

..

Endte opp med billiganbefalingen. Telefonen var til kona som satte seg på bakbena når det gjaldt å bruke penger på features hun ikke hadde bruk for. Kvinner skjønner ikke gadgets as.. Jaja. Takk for tips!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...