Gå til innhold

"Report to admin" knapp

Anbefalte innlegg

Det har vært oppe før, og nå tar jeg det opp igjen. Det er latterlig hvor mye dustete poster som finnes her som ikke burde være her, og det blir mer for hver dag som går. F. eks nå har han trackdata.no duden begynt å spamme som faen her.. Forumet TRENGER en "Report to admin" knapp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir vel ganske vanskelig/lett å implentere alt ettersom hvor grundig gjort man vil ha det.

1. Man kan helt enkelt e-post/bruke chat/msn whatever til å kontake administratorer.

2. Man kan ha en "reported-to-admin-pool", hvor alle requests/etterspørsler står etter når de kom inn og hvilken administrator som tar hva. Slik sporer man hvem som gjør hva og når de gjorde det. Det er også viktig å forhindre doble postinger av samme tråd/diskusjon da flere tiltak på en tråd strengt tatt ikke skal være tilfelle utenom spesielt lange tråder... Dette er en veldig komplisert sak å implementere.

3. Man kan ha det slik at etter X antall brukere med mer enn X antall meldinger eller med X antall meldinger samlet har anmeldt noe blir tråden midlertidig stengt/parkert tils en administrator har tatt en titt på saken.

Dette KAN bli komplisert, for denne må man nesten ta sammens med en liten "pool" hvor disse står oppført, men denne blir MULIGENS lettere å lage enn #2... En side hvor det spørres etter Select * from Threads where Thread_status = "Awaiting checkup" eller noe slikt ;)

Dette var bare noen ideer, men som dere ser er noe slikt ganske krevende...

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Lenke til kommentar
Det er ingen som tror at en slik "Report to admin" knapp vil bli misbrukt? Fjortisser liker jo ikke å trykke på sånne knapper, det glemte jeg.

Vel, via det tidligere frames-forumet så hadde vi en slik knapp og jeg kan ikke si at missbruk var et stort problem. Men så er da ikke jeg moderator heller vel og merke :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...