Blib Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Det har vært oppe før, og nå tar jeg det opp igjen. Det er latterlig hvor mye dustete poster som finnes her som ikke burde være her, og det blir mer for hver dag som går. F. eks nå har han trackdata.no duden begynt å spamme som faen her.. Forumet TRENGER en "Report to admin" knapp! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Jupp. Men var det ikke sånn at det er viktigere ting som må fikses først? anders_g, det er gutten som kan spamme. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 (endret) forslag ...legg oss moddiser til i for eks MSN eller tlf min msn: *fjernet*min mob: *fjernet*det er det raskeste. Endret 7. september 2015 av Ueland Lenke til kommentar
muffe Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Det er ingen som tror at en slik "Report to admin" knapp vil bli misbrukt? Fjortisser liker jo ikke å trykke på sånne knapper, det glemte jeg. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Det er bare til å gjøre det klart at misbruk => ban. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Syns det var en god idè jeg.... Mye tull som foreskjer rundtomkring her til tider. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 eller passord for å få tilgang til knapp missbruk=ban Lenke til kommentar
ponke Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Blir vel ganske vanskelig/lett å implentere alt ettersom hvor grundig gjort man vil ha det. 1. Man kan helt enkelt e-post/bruke chat/msn whatever til å kontake administratorer. 2. Man kan ha en "reported-to-admin-pool", hvor alle requests/etterspørsler står etter når de kom inn og hvilken administrator som tar hva. Slik sporer man hvem som gjør hva og når de gjorde det. Det er også viktig å forhindre doble postinger av samme tråd/diskusjon da flere tiltak på en tråd strengt tatt ikke skal være tilfelle utenom spesielt lange tråder... Dette er en veldig komplisert sak å implementere. 3. Man kan ha det slik at etter X antall brukere med mer enn X antall meldinger eller med X antall meldinger samlet har anmeldt noe blir tråden midlertidig stengt/parkert tils en administrator har tatt en titt på saken. Dette KAN bli komplisert, for denne må man nesten ta sammens med en liten "pool" hvor disse står oppført, men denne blir MULIGENS lettere å lage enn #2... En side hvor det spørres etter Select * from Threads where Thread_status = "Awaiting checkup" eller noe slikt Dette var bare noen ideer, men som dere ser er noe slikt ganske krevende... Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Det er ingen som tror at en slik "Report to admin" knapp vil bli misbrukt? Fjortisser liker jo ikke å trykke på sånne knapper, det glemte jeg. Vel, via det tidligere frames-forumet så hadde vi en slik knapp og jeg kan ikke si at missbruk var et stort problem. Men så er da ikke jeg moderator heller vel og merke Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Hadde vært knall med en slik knapp. Irreterer meg over alle de som bare skal kødde seg Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 vi jobber med noen forslag internt. Blir ikke noe realtime greier som msn og mobil for min del :wink: Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Blir ikke noe realtime greier som msn og mobil for min del :wink: Det hadde vært no' vett... Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Alle moderatorene må ha 26000 medlemmer i MSN listen sin... Høyre side av skjermen ville vært fylt av folk som logger inn... (vet det går ann å slette folk å slippe det poblemet...) Jeg tror en rapporter-knapp er bedre. Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Nå kommer jo phpBB2.2 hvert øyeblikk og blant de nye funksjonene er Report this post to a moderator... Forøvrig kan de som vil ta phpBB2.2 nærmere i øyesyn klikke her: (inkl. report knapp!) http://area51.phpbb.com/phpBB22/viewforum.php?sid=&f=4 Lenke til kommentar
Lch Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Får bare håpe oppgraderingen går glattere enn sist. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Nå kommer jo phpBB2.2 hvert øyeblikk og blant de nye funksjonene er Report this post to a moderator... Forøvrig kan de som vil ta phpBB2.2 nærmere i øyesyn klikke her: (inkl. report knapp!) http://area51.phpbb.com/phpBB22/viewforum.php?sid=&f=4 næise Sånn må vi ha. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 jaaj kanskje mailen begynner å virke igjenn, men overgangen må bare gå glatt sist mistet vi en haug tråder Kanskje søkefunksjonen ikke velger ut en haug tråder på måfå lenger Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 Hmm, jeg fant ikke den "Report to mod" knappen når jeg lette baltn de nye funksjonene jeg.. VHor leste du den..? Blir jallefall kjekt å få Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Bare gå inn på hvilket som helst topic så skal det være en knapp nederst til høyre for hver post. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 Wohoo! Der var den ja. Så den ikke med en gang jeg. Får håpe de oppgraderer feilemdlingen en får når en ikke er logget inn da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå