Sovesofa Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 hvorfor skal du jalla trene hjemme også? en stor del av utbytte av trening er restitusjon og det får du ikke av det Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 jeg har en manual hjemme nå, noen som kan anbefale noen øvelser for å bygge opp litt muskler jeg kan gjøre hjemme mellom treningsdagene på senteret? dropp det, kan ikke trene hele tida, da blir liksom det du har gjort på treningssenteret herpa Lenke til kommentar
hantimilon Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 tenkte vell mer på det som trene hjemme en dag istedenfor å dra på studio, om jeg en dag ikke har så god tid eller noe sånt. men poenget er tatt, studio er best Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 er også dumt å droppe studio en dag, hvis du bygger opp og går opp i vekt/repetisjoner for hver gang, vil det bli vanskeligere å gå opp hvis du hopper over en gang, var på ferie en uke for litt sia, og den første treningstimen når jeg kom tilbake da var hard. Lenke til kommentar
hantimilon Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 ok skal alltids få tid til å dra på trening. bare lurte på om det var en ok plan eller ikke hehe Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 nå er ikke jeg en proff men i samme stilling som deg, det var rådene jeg fikk av instruktøren Lenke til kommentar
hantimilon Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 hehe. stoler på deg jeg vettu simster hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå