Red Frostraven Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Hvordan har det seg at annenhver gang jeg quitter et CoD4 game på grunn av lag; folk blir ikke truffet når siktet er på dem, og de kniver deg fra ti meters hold, og du dør før folk har begynt å skyte... så er det jeg selv som hoster? Seriøst? Er det noen andre som har lagt merke til at hosten tilsynelatende får kunstig lag lagt til sine responser når andre lagger? Hovedproblemet er at folk kan løpe rundt hjørner og skyte meg når jeg hoster -- før jeg har muligheten til å reagere. På replayen kan fienden ta seg en kopp te på den tiden det tok før de rundet hjørnet og begynte å skyte. Endret 6. januar 2009 av Andre1983 Lenke til kommentar
bas Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Ganske pussig, men det der har jeg og en del venner også kommentert, at det faktisk noen ganger er mer lag når man hoster selv og tilsynelatende har "tæp nætsj" connection. Mulig det bare er noe man inbiller seg, aner ikke hva som er grunnen. Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Er det mulig å se om du er host eller ikke da?? Eller er det på private du mener nå?? Lenke til kommentar
bas Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Er det mulig å se om du er host eller ikke da?? Eller er det på private du mener nå?? Erfaringa mi er at den første som har full connection når gamet starter er den som hoster, det stemmer 99% av gangene. Lett å se før gamet starter ved å trykke back knappen på kontrollen, host kommer altid opp med god connection først og så følger resten av rommet etter. Endret 6. januar 2009 av bas Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Ført og fremst -- dette er live, mot andre europeere -- eller amerikanere. Hele poenget er at jeg OFTE quitter fordi jeg blir skutt av folk, FØR de kommer rundt hjørnet. BAm-- Drept av 5 skudd fra en M60... som bruker ett halvt sekund på å skyte 5 skudd. Før jeg i det hele tatt hørte det første skuddet eller så fienden foran meg i gaten. Siden laggen er uspillbar, så forlater jeg gamet. Jeg må nevne at jeg quitter i ledelse uavgjort eller tap, for jeg gidder ikke spille med lag uansett. "Host has ended the game". WTF?!?!?! Ting som støtter min hypotese om at hosten har kunstig lag: 1: Man må skyte foran folk for å treffe dem, OG sticky-aim leder siktet FORAN målene. Siden hit-detection er umiddelbar på host, så er det merkbart. Med M21 ACOG er det spesielt merkbart at du må skyte foran vedkommende -- men bare når du selv hoster. 2: Når man dreper noen dukker liket opp en meter foran der du skjøt vedkommende, umiddelbart etter døden; teleporterer en meter. Altså VET hosten at vedkommende var foran der du drepte ham. 3: Når du skyter på noen som lagger, som har drept deg på deres side -- så får du ikke hit-detection symbolet selv om du SER du treffer; Altså vet hosten at du er død, før du får det opp på skjermen. Jeg føler meg ganske sikker på at man som host får kunstig forsinkelse. Noe SAS kanskje kan bekrefte, da jeg slaktet en del folk på motstanderlaget når han til forveksling hostet i stedet for meg. Endret 14. januar 2009 av Andre1983 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå