Suram Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Hei, jeg Heter Marius og er i mitt andre år som student ved NITH, hvor jeg studerer spillprogrammering. Jeg er en av de mange unge som ønsker å drive med spillutvikling når jeg er ferdig med utdannelse, og jobber ekstremt hardt for å få dette til. Jeg har flere spillrelaterte prosjekter som jeg styrer med ved siden av studiene. Jeg skal ikke si noe om prosjektene her, untatt at det handler om spill både til xbox 360 og pc (XNA og C++ for de som interesserer seg for slikt) Og hvis det er noen som føler at de har talent, og ønsker å delta i et (eller flere) seriøst prosjekt som vil gi dem et publisert spill på CVen, så send meg en melding, eller legg din epost igjen i denne tråden for mer informasjon. Takk for deres tid! Endret 6. januar 2009 av Suram Lenke til kommentar
jacoobholm Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 msn/email: [email protected] Jeg er interessert i å se hva du har tenkt deg. Har selv gått den linjen på NITH. Lenke til kommentar
vohaul Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Litt mer info hadde vært fint. [email protected] Lenke til kommentar
Suram Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Tenkte bare å spesifisere, at jeg ikke ser etter programmerere til prosjektene mine. Dette betyr selvsagt ikke at jeg ikke er interessert i å diskutere prosjekter eller lignende, men at jeg ikke har plass i mine team (for øyeblikket) til flere programmerere. Ta gjerne kontakt uansett, da jeg gjerne prater "shop" eller diskuterer framtidige prosjekter. Lenke til kommentar
ROLLover Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) hva trenger eg for å komme inn på en høyskole som drive medspilldesign eller programering i spill? Endret 7. januar 2009 av ROLLover Lenke til kommentar
jacoobholm Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Tenkte bare å spesifisere, at jeg ikke ser etter programmerere til prosjektene mine. Dette betyr selvsagt ikke at jeg ikke er interessert i å diskutere prosjekter eller lignende, men at jeg ikke har plass i mine team (for øyeblikket) til flere programmerere. Ta gjerne kontakt uansett, da jeg gjerne prater "shop" eller diskuterer framtidige prosjekter. Hva er det du trenger da? Jeg har noe erfaring med 3d-modelering og animasjon, men det kommer jo litt ann på omfanget av prosjektet osv. Ta kontakt via email, og send konseptdokument/pitch + evt videre info. P.S: ROLLover, sjekk på www.NITH.no.. Finnes også "gratis" skoler i sverige som driver med spill, dersom du er villig til å flytte på deg. Endret 7. januar 2009 av jacoobholm Lenke til kommentar
Suram Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 hva trenger eg for å komme inn på en høyskole som drive medspilldesign eller programering i spill? NITH har løpende opptak fram til sommeren. For design linja er det ingen krav, imens programmeringslinja krever 2mx (foreslår 3mx, da matten du bruker når du programmerer spill kan være litt tung fra tid til annen) Det finnes også andre skoler som tilbyr spill linjer i Norge, men jeg vet ikke om de har like "rent fokus" som det NITH har. Her lærer du nøyaktig det du trenger for å lage spill, jobbe i team, og drive et team, noe som er ekstremt viktig når du skal ut i arbeid. Uansett nok reklame Lenke til kommentar
Hanfrapubennedigata Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Blir mer OT her men: Åssen matte er MX? Realfagsmatte? Lenke til kommentar
jacoobholm Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Blir mer OT her men: Åssen matte er MX? Realfagsmatte? Matematikk er et realfag. Nå sitter ikke jeg med mattebøkene forann meg, men mener at 2MX inneholder derivering/integrering, logaritmiske- og eksponensielle funksjoner, en del vektor regning og litt sannsynlighet/statistikk.. EDIT: og mer geometri/trigonometri Endret 9. januar 2009 av jacoobholm Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 2mx tilsvarer R1, 3mx er R2. Lenke til kommentar
designer0 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 hvis du virkelig er seriøst ute etter å finne mennesker til prosjektene dine anmbefaler jeg deg å ta turen opp til Hamar om to uker for å bli med på Hamar Game Jam. Der møter du en haug folk med kvalifikasjonene og motivasjonen du ser etter, og samtidig får du sjansen til å prøve ut noen ideer i praksis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg