HelloKjersti Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Et år har gått og forumbrukerne oppfordes til å vise frem sine blinkskudd fra 2008. Les mer Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg likte Jurgis' bidrag Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Jøss, min "Epilog for Duchamp" er jo brukt som eksempelbilde. Det kan jeg like Endret 6. januar 2009 av PMnormal Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Takk til Akam som spanderte forsideplass om denne saken. Jeg tror tråden klart viser at at det har vært vist en del gode bilder i løpet av året. Også i bildekritikken (selv om det ikke høres ut slik ut fra hva kritikerene sier ...). La oss stå på og sørge for at 2009 blir et like bra eller bedre år. Tom Endret 6. januar 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Når man har standarden for tråden i tankene må det har vært vanskelig å plukke ut bilder til artikkelen, for som Tom sier så vitner den tråden om høy standard på mange bilder. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg vet om noen bilder som jeg synes er fine, men det er det ikke sikkert andre synes er så bra... hva gjør man? gir F og poster likevel? Lenke til kommentar
Blodpudding Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Har vært borte fra Akam en lang periode. Vil bare si at ting har blitt mye bedre. Flotte bilder! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg vet om noen bilder som jeg synes er fine, men det er det ikke sikkert andre synes er så bra... hva gjør man? gir F og poster likevel? Du poster, selvsagt. Det er det bildet du synes som var best ifjor du legger ut her. Såfremt det har vært vist på Akam da. Tom Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg vet om noen bilder som jeg synes er fine, men det er det ikke sikkert andre synes er så bra... hva gjør man? gir F og poster likevel? Eneste måten å finne ut om andre synes de er bra er vel å poste de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg