paaskehare Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Brutal_mann: Da har du (indirekte) møtt en nå, da Jeg bruker null smykker fordi jeg ikke takler tanken på det, kjæresten min kjøper riktignok kule t-skjorter til meg til jul, men frisør-greia skjønte jeg ikke ^^ Og jeg er ganske sikker på at jeg ikke er den eneste jenta som er sånn Jeg hadde ikke følt meg helt vel om jeg hadde fått dyre gaver av kjæresten min, men dette kan også være fordi jeg vet at studenter bør bruke penger på andre ting, og fordi jeg ikke liker å kjøpe dyre, forholdsvis ubetydelige ting selv. Det er ikke riktig for meg Og jeg kan ihvertfall ikke tro at jeg er den eneste jenta som er sånn.. MEN! Det er vel en kjent sak at den første gaven du gir til kjæresten din setter standaren for de neste gavene hun/han forventer. Om den første gaven er en iPod touch.. vel.. I wouldn't go there. Edit: Nå har det visst kommet noe flere innlegg mens jeg skrev mitt, og jeg kan si meg enig i at jeg ikke føler det er så mye omtanke bak sånne ting. Jeg får ihvertfall inntrykk av at mange bare finner et smykke som ser ok ut, kjøper det og så er det ferdig med den saken. Og om man blir overstrødd med slike gaver så blir man uansett bortskjemt, og man setter dermed mindre pris på det man før - det er min oppfatning, ihvertfall. Endret 7. januar 2009 av paaskehare Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg vil tusen ganger heller ha en god opplevelse sammen med kjæresten min enn en ting Men så hater jeg smykker også, da *fjernet del av innlegg* Viser ikke det utrolig mye mer omtanke enn om han hadde kjøpt en ting ? Jeg har møtt talløse kvinner som _sier_ det samme som deg her. Men jeg har enda ikke møtt en kvinne som faktisk _mener_ det når det kommer til stykket. Jo mer klær, smykker og frisører du kan underholde henne med, jo lykkeligere blir hun. Heihei, jeg tar meg til takke med et gamecard, jeg. Har ikke bruk for blomster. Joda, jeg har fått blomster. Jeg ble selvfølgelig glad, men det var mer for selve handlingen i seg selv, og for den hyggelige overraskelsen. Ikke for blomstene. Lenke til kommentar
floww Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Heihei, jeg tar meg til takke med et gamecard, jeg. Har ikke bruk for blomster. lal lett, hadde alle jenter vært geeks x) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå