head_hunter Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Snart ferdig med å downloade demoen! Laster ned demoen til xbox no, angrer vell litt på kjøpet av ps3 tenker jeg? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ikke for å dra oppmerksomheten bort fra denne tråden, men sjekk her istedenfor. Dette er vel bare diskutering om videoen. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Snart ferdig med å downloade demoen! Laster ned demoen til xbox no, angrer vell litt på kjøpet av ps3 tenker jeg? Koffor skulle han angre på kjøpet pga. en demo som kom tidligere til Xbox enn ps3? Han har jo uansett Xbox til de tingene som kommer til Xbox før enn til ps3, eller som bare kommer til xbox. Ikke for å dra oppmerksomheten bort fra denne tråden, men sjekk her istedenfor. Dette er vel bare diskutering om videoen. Hvilke video? Er btw med i den og, men skjer ikke så mye i den no Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Diskutering om artikkelen mente jeg. Er ikke noe video her Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Synd at demoen har timelimit Kunne hvert fall ha vært en halvtime eller noe, ikke usle 8minutter (etter en har gjennomført tutorial). Alt for lenge til release... Lenke til kommentar
gamefan1 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 har forhåndsbestilt. Bare 449 på elkjøp http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...ontentKey=16432 Lenke til kommentar
NicolaiF Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hvorfor måtte det være tidsgrense på demoen? Å gå av brettet var nyttig, men ikke super bra laget... Å hippi hoppe på ei rampe, så å laga morsomme bevegelser i lufta var drit morro Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 har forhåndsbestilt. Bare 449 på elkjøp http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...ontentKey=16432 E det 100% sikkert at vi får d på releasedagen hvis vi forhåndsbestiller? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Bestill fra absolutt spill, da får du det som regel dagen før. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Har de lov til å sende slik at vi får dagen før? Gjør elkjøp også dette? Spillet var jo billigere på elkjøp. Bør eg bestille d no? Kor lenge tror dokkar tilbudet kommer til å vare? Blir sur hvis eg, når eg tilslutt klarer å somle meg til å bestille d e for seint ute og må betale 599 for d. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Har de lov til å sende slik at vi får dagen før? Gjør elkjøp også dette?Spillet var jo billigere på elkjøp. Bør eg bestille d no? Kor lenge tror dokkar tilbudet kommer til å vare? Blir sur hvis eg, når eg tilslutt klarer å somle meg til å bestille d e for seint ute og må betale 599 for d. Jeg ville betalt ekstra på absoluttspill.no, mye bedre. Lenke til kommentar
Laks80 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Greier ikke vente mer! Må ha Skate2! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg