mcgroven Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Hva er poenget med denne barnslige fyringen av dette tøysetemaet? Denne tråden handler om Skate 2. Lenke til kommentar
BigBab Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hei, Siden det er så inmari lenge til 8.januar kan du si noe om hvordan det er å kjøre ramp i Skate 2? Jeg syns ikke ramå kjøring i Skate var noe særlig og håper at de har gjort det litt "enklere" slik at man slipper å pumpe i hver bue. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Ah som jeg gleder meg. Får nok sette av enda litt bedre tid til Skate 2, og får nok legge meg i hardtrening med Skate. Må bare si at spillet gir en enda bedre spillfølelse om man kan kontrollene riktig, spillet får bare så mye bedre spillverdi og når kontrollene sitter, er alt himmelsk! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Gleder meg vannvittig, og sitter her og spiller litt Skate for at ikke sjukefraværet skal være så altfor kjedelig. Lenke til kommentar
MasterShitBag Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Skate gjennomført minst 3 ganger Har aldri hat det så gøyt som å spille X-Games med en venn Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Hei, Siden det er så inmari lenge til 8.januar kan du si noe om hvordan det er å kjøre ramp i Skate 2? Jeg syns ikke ramå kjøring i Skate var noe særlig og håper at de har gjort det litt "enklere" slik at man slipper å pumpe i hver bue. Jeg har ikke rampa veldig mye ennå, men det virker ikke å være så store krav til å "pumpe" for å få fart denne gangen. Tyngdekraften gjør kanskje en bedre jobb, men det er bare mitt førsteinntrykk. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Så lenge spillet holder solid framerate og en kan gå av brettet så hadde jeg nesten kjøpt 1ern på nytt At en i tillegg får nye triks og en ny by blir bare super kickass!! Lenke til kommentar
Splius Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Hei, Siden det er så inmari lenge til 8.januar kan du si noe om hvordan det er å kjøre ramp i Skate 2? Jeg syns ikke ramå kjøring i Skate var noe særlig og håper at de har gjort det litt "enklere" slik at man slipper å pumpe i hver bue. Jeg har ikke rampa veldig mye ennå, men det virker ikke å være så store krav til å "pumpe" for å få fart denne gangen. Tyngdekraften gjør kanskje en bedre jobb, men det er bare mitt førsteinntrykk. Rampkjøring i EA Skate er ikke særlig vanskelig. Det kommer helt an på hva slags rampkjøring du er ute etter. Feks, om du har lyst til å kjøre i miniramp og ta mange plants/rails/slides langs rampkanten, så er det klart mye vanskeligere å holde en jenvn flyt i EA Skate. Men om man derimot er ute etter syke airs og spins flere meter over bakken er det lett. Du må prøve å pumpe eller å ta i fart for hver gang du lander i rampen igjen. Det hjelper også å olle rett før du flyr opp av rampen. Det gjelder å spille dette spillet mye. Jeg kan alle fliptricks og grinds utenat helt kontrollert. Dette er mitt favoritt xbox spill og jeg kan ikke vente på Skate 2. Skate har blitt en klassiker blant familien, alle brødrene og søsteren min elsker dette spillet, og vi spiller Party Play hele tiden. Skate 2 kommer til å bli en klassiker i spillsjangeren. Endret 7. januar 2009 av Randy_Rhoads Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Høres meget bra ut, jeg er dog litt redd for at det blir større og større fokus på problemløsning istedenfor rein skating. Da tenker jeg på det McGroven forteller om containerhoppet. Håper det ikke blir mer og mer likt Tony Hawk "create-a-park" modus hvor du må ta et visst antall deler for å komme deg til f.eks et hustak. Det kan være greit som en party play modus, men jeg håper at fremdriften i spillet ikke avhenger av slike løsninger... Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Høres meget bra ut, jeg er dog litt redd for at det blir større og større fokus på problemløsning istedenfor rein skating.Da tenker jeg på det McGroven forteller om containerhoppet. Håper det ikke blir mer og mer likt Tony Hawk "create-a-park" modus hvor du må ta et visst antall deler for å komme deg til f.eks et hustak. Det kan være greit som en party play modus, men jeg håper at fremdriften i spillet ikke avhenger av slike løsninger... Enig. Det gøyeste med skate spill e jo liksom... Å skate. Ikke å gå rundt å flytte på ting Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg tror det kan bli litt gøy når man flytter på ting. Da er jo spillet i stadig forandring og man blir kanskje ikke så lett lei. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jada. Seff bra at d e mulig. Men håper ikke at d blir veldig mange ''oppdrag'' (eller ka eg skal kalle d) der man må stoppe opp og flytte på en haug med ting. Slike ting som det han nevner i artikkelen med de containerne går fint, så lenge d ikke blir for mye slikt. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 FY FAEN som jeg gleder meg! Dette blir mitt 1. xbox spill siden jeg kjøpte SKATE i fjor. Dette blir sinnssykt! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Dette blir moro, ja. Skate er vel ved sida av Mirror's Edge det spillet eg har kost meg mest med på PS3'en så langt. Strålande gameplay, herlig stemning og flott verden. Muligheten for å gå av brettet vil verkeleg gi oppføllgeren eit løft. Helt enig i den der. Har Skate fra før, og det er utrolig morro. Det og kunne gå av brettet er et stort pluss hos meg, da man kan flytte på gjenstander og lignende Lenke til kommentar
BigBab Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 noen som har prøvd demoen ennå? Jeg er på jobb og ikke ferdig før i kveld Lenke til kommentar
fredstian Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 noen som har prøvd demoen ennå?Jeg er på jobb og ikke ferdig før i kveld Den var ikke ute når jeg dro på jobb 07.30 i dag! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Laster det ned nå. 44% ferdig. Treegt. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Demoen kommer visst ikke ut på Ps3 før 15. Lenke til kommentar
MasterShitBag Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Snart ferdig med å downloade demoen! Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Snart ferdig med å downloade demoen! Hater deg Raymond Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg