Gå til innhold

Førsteinntrykk: Skate 2 (PS3/X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei,

Siden det er så inmari lenge til 8.januar kan du si noe om hvordan det er å kjøre ramp i Skate 2? Jeg syns ikke ramå kjøring i Skate var noe særlig og håper at de har gjort det litt "enklere" slik at man slipper å pumpe i hver bue.

Lenke til kommentar

Ah som jeg gleder meg. Får nok sette av enda litt bedre tid til Skate 2, og får nok legge meg i hardtrening med Skate.

Må bare si at spillet gir en enda bedre spillfølelse om man kan kontrollene riktig, spillet får bare så mye bedre spillverdi og når kontrollene sitter, er alt himmelsk! :love:

Lenke til kommentar
Hei,

Siden det er så inmari lenge til 8.januar kan du si noe om hvordan det er å kjøre ramp i Skate 2? Jeg syns ikke ramå kjøring i Skate var noe særlig og håper at de har gjort det litt "enklere" slik at man slipper å pumpe i hver bue.

Jeg har ikke rampa veldig mye ennå, men det virker ikke å være så store krav til å "pumpe" for å få fart denne gangen. Tyngdekraften gjør kanskje en bedre jobb, men det er bare mitt førsteinntrykk.

Lenke til kommentar
Hei,

Jeg har ikke rampa veldig mye ennå, men det virker ikke å være så store krav til å "pumpe" for å få fart denne gangen. Tyngdekraften gjør kanskje en bedre jobb, men det er bare mitt førsteinntrykk.

Rampkjøring i EA Skate er ikke særlig vanskelig. Det kommer helt an på hva slags rampkjøring du er ute etter. Feks, om du har lyst til å kjøre i miniramp og ta mange plants/rails/slides langs rampkanten, så er det klart mye vanskeligere å holde en jenvn flyt i EA Skate. Men om man derimot er ute etter syke airs og spins flere meter over bakken er det lett. Du må prøve å pumpe eller å ta i fart for hver gang du lander i rampen igjen. Det hjelper også å olle rett før du flyr opp av rampen. Det gjelder å spille dette spillet mye. Jeg kan alle fliptricks og grinds utenat helt kontrollert. Dette er mitt favoritt xbox spill og jeg kan ikke vente på Skate 2.

Skate har blitt en klassiker blant familien, alle brødrene og søsteren min elsker dette spillet, og vi spiller Party Play hele tiden. Skate 2 kommer til å bli en klassiker i spillsjangeren.

Endret av Randy_Rhoads
Lenke til kommentar

Høres meget bra ut, jeg er dog litt redd for at det blir større og større fokus på problemløsning istedenfor rein skating.

Da tenker jeg på det McGroven forteller om containerhoppet. Håper det ikke blir mer og mer likt Tony Hawk "create-a-park" modus hvor du må ta et visst antall deler for å komme deg til f.eks et hustak. Det kan være greit som en party play modus, men jeg håper at fremdriften i spillet ikke avhenger av slike løsninger...

Lenke til kommentar
Høres meget bra ut, jeg er dog litt redd for at det blir større og større fokus på problemløsning istedenfor rein skating.

Da tenker jeg på det McGroven forteller om containerhoppet. Håper det ikke blir mer og mer likt Tony Hawk "create-a-park" modus hvor du må ta et visst antall deler for å komme deg til f.eks et hustak. Det kan være greit som en party play modus, men jeg håper at fremdriften i spillet ikke avhenger av slike løsninger...

Enig. Det gøyeste med skate spill e jo liksom... Å skate. Ikke å gå rundt å flytte på ting :p

Lenke til kommentar

Jada. Seff bra at d e mulig. Men håper ikke at d blir veldig mange ''oppdrag'' (eller ka eg skal kalle d) der man må stoppe opp og flytte på en haug med ting. Slike ting som det han nevner i artikkelen med de containerne går fint, så lenge d ikke blir for mye slikt.

Lenke til kommentar
Dette blir moro, ja. Skate er vel ved sida av Mirror's Edge det spillet eg har kost meg mest med på PS3'en så langt. Strålande gameplay, herlig stemning og flott verden.

Muligheten for å gå av brettet vil verkeleg gi oppføllgeren eit løft.

Helt enig i den der. Har Skate fra før, og det er utrolig morro. Det og kunne gå av brettet er et stort pluss hos meg, da man kan flytte på gjenstander og lignende :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...